افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

فرمانده معظم کل قوا: توطئه ها علیه کشور سه روز پس از پیروزی انقلاب آغاز شد/ دشمن تلاش می کند امید را از جوانان دور کند.

  • کد خبر : 370101
فرمانده معظم کل قوا: توطئه ها علیه کشور سه روز پس از پیروزی انقلاب آغاز شد/ دشمن تلاش می کند امید را از جوانان دور کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ کیومرث شرفی در مراسم عبادت سیاسی جمعه همدان با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از ثمرات است. دفاع مقدس نشان دهنده فداکاری جوانان کشور است. به گزارش ایرنا، وی افزود: دوران دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ کیومرث شرفی در مراسم عبادت سیاسی جمعه همدان با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از ثمرات است. دفاع مقدس نشان دهنده فداکاری جوانان کشور است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: دوران دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی و اوج افتخارات ملت ما بود که پس از هشت سال حضور جوانان، شهدا و آحاد مردم با پیروزی به پایان رسید.

وی ادامه داد: دفاع مقدس میدان باججان را شهدای راه خدا انجام دادند، شهدایی که اقتدار، سربلندی، پایداری، سربلندی و پیشرفت کشور مرهون جانفشانی آنان است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در مدت هشت سال در مجموع 123 عملیات با محوریت شهدا انجام شد و طبق آیه قرآن شهدا زنده هستند و زندگی خوبی دارند.

امیر سرتیپ شرفی افزود: همه ائمه ما به شهادت رسیدند و در روزهای سخت به یاران خود کمک کردند.

وی خون شهدا را محبوب ترین خون خداوند دانست و تصریح کرد: سه روز پس از پیروزی انقلاب، توطئه ها علیه کشور آغاز شد.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: 12 ماه قبل از شروع جنگ تحمیلی، رژیم بعثی 637 بار حریم هوایی کشور را نقض کرد و نیروهای مردمی ما درگیر مبارزه با آنها بودند.

امیر سرتیپ شرفی افزود: ارتش وارد عمل شد و کردستان را از ظلم تجزیه طلبان دموکراتیک و کموله نجات داد و سه ماه بعد جنگ آغاز شد و همه این توطئه ها نشانه این است که استکبار نمی خواست انقلاب ما پایان یابد. ادامه بده.”

وی اعلام کرد: در جنگ تحمیلی از نظام اسلامی، قرآن، مردم، هویت ملی و مردم سالاری دینی دفاع کردیم.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همه کشورهایی که قدرت داشتند مانند آمریکا، شوروی، فرانسه و آلمان از صدام علیه ما حمایت و تجهیز کردند و مورد حملات شیمیایی قرار گرفتیم. 562 بار در حالی که کشورمان مورد حمله شیمیایی هم قرار نگرفت. او تسلیم نشد و ما در جنگ اصول انسانی را رعایت کردیم.

امیر سرتیپ شرفی افزود: همه مردم از پیر و جوان در این دفاع مقدس شرکت می کنند و نقطه عطف بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود و زمانی که خرمشهر آزاد شد، فرمودند خرمشهر آزاد شد. خدایا چون همه درگیر جنگ بودند.

وی آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم تمامیت ارضی بود و افزود: در 300 سال گذشته هر جنگی رخ داده گوشه ای از کشور جدا شده است اما در دفاع مقدس به فداکاری جوانان. در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، بخشی از خاک کشور را از ما گرفته اند. دست ندادیم

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمندگان جوان از جنگ نترسیدند و جان خود را فدای خیر ولایت کردند.

امیر سرتیپ شرفی افزود: صدام آمده بود یک حمله برق آسا کند و خرمشهر را در یک روز بگیرد، خوزستان را جدا کند و انقلاب و نظام ما را هدف قرار دهد.

وی ادامه داد: استکبار هرگز نمی تواند به کشور حمله کند زیرا مقاومت و جایگاه مردم این مرز و بوم در دفاع مقدس پیش همگان ثابت شده است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمن در تلاش است تا امید را از جوانان سلب کند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

29211

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.