افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

دو کاراته کا ایرانی در یک قدمی طلا / مبارزه 6 ملی پوش برای مدال برنز

  • کد خبر : 370064
دو کاراته کا ایرانی در یک قدمی طلا / مبارزه 6 ملی پوش برای مدال برنز

آفتاب نیوز: در نخستین روز مسابقات قهرمانی آسیا که از صبح امروز در هانگژو چین آغاز شد، مهدی خدابخشی و صالح اباذری با برتری مقابل حریفان خود از جمله طراوت خاکسار، آتوسا گلشادنژاد، مبینا حیدری، شیما آل سعدی، بهمن عسگری و بهنام به فینال رسیدند. دهقان زاده به دیدار رده بندی رسید. نتایج امروز به […]

آفتاب نیوز:

در نخستین روز مسابقات قهرمانی آسیا که از صبح امروز در هانگژو چین آغاز شد، مهدی خدابخشی و صالح اباذری با برتری مقابل حریفان خود از جمله طراوت خاکسار، آتوسا گلشادنژاد، مبینا حیدری، شیما آل سعدی، بهمن عسگری و بهنام به فینال رسیدند. دهقان زاده به دیدار رده بندی رسید.

نتایج امروز به شرح زیر است:

در وزن منهای 84 کیلوگرم مهدی خدابخشی در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر خضیر از امارات را شکست داد. او سپس نگوین ویتنامی را ۵ بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی رسید.
وی در نیمه نهایی محمد الجعفری اردنی را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست داد و فینالیست شد.

در وزن 84+ کیلوگرم صالح اباذری با نتیجه 2 بر صفر اویس از پاکستان را شکست داد. وی در مبارزه دوم نیز با نتیجه 2 بر یک سماتولایو از ازبکستان را شکست داد. آنها در نیمه نهایی با نتیجه 10 بر 7 کانگ تونگ تایلند را شکست دادند و نایب قهرمان تیم ایران شدند.

طراوت خاکسار در وزن منهای 55 کیلوگرم بانوان پس از تساوی در بقیه مسابقات در دور دوم، دئا دوینا از اندونزی را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد، سپس در هانتی نماینده قزاقستان را شکست داد، اما در نیمه نهایی این نتیجه به پایان رسید. 7. :0 تای مای هوانگ، دارنده مدال طلا و نقره آسیا 2021 و 2022 تسلیم شد و برای کسب مدال برنز به رقابت پرداخت. او روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف آری شیما از ژاپن می رود.

در وزن 61 کیلوگرم آتوسا گلشادنژاد دیگر بازیکن تیم ملی بانوان پس از تساوی 8 بر صفر حریف عربستانی خود را شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه 5 بر صفر مقابل سارا عامری دارنده مدال نقره آسیا 2023 از امارات متحده عربی به مصاف گنگ لی گلشاد نژاد از چین که با نتیجه 4 بر 1 قهرمان جهان را پیش انداخت در نیمه نهایی قرار گرفت. دارنده مدال برنز المپیک تا آخرین ثانیه های این رقابت ها با اخطار داور مواجه شد و از راهیابی به فینال بازماند. گلشادنژاد روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف زکیا عدنان دارنده مدال برنز آسیا از مالزی خواهد رفت.

در وزن منهای 55 کیلوگرم بهنام دهقان زاده در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر راوی از سریلانکا را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 مغلوب زولمان از قزاقستان شد و راهی دیدار رده بندی شد و روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به روی تاتامی می رود.

در وزن منهای 75 کیلوگرم بهمن عسگری با نتیجه 9 بر یک ایسایای سنگاپوری را شکست داد. وی سپس با نتیجه 6 بر 1 مقابل الجنایی از کویت به برتری رسید و در دیدار سوم مقابل آژیکانو از کاراگیستان با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و با این نتیجه از راهیابی به فینال بازماند و روز یکشنبه برای پیروزی به تاتامی می رود. . مدال برنز

در وزن منهای 68 کیلوگرم مبینا حیدری در اولین دیدار مقابل وانگ لی از هنگ کنگ با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و با صعود نماینده هنگ کنگ به فینال، حیدری برای کسب مدال برنز جدول رده بندی مجدد به مبارزه ادامه خواهد داد. امکانات او در این مرحله زاخبایوا از قزاقستان را با نتیجه 7 بر 2 شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد.

شیما السعدی در وزن بالای 68 کیلوگرم در اولین مبارزه با نتیجه 9 بر صفر مغلوب نگوین از ویتنام شد و به جدول شانس بازگشت. در این گروه با نتیجه 3 بر صفر بینتی فیصل از مالزی را شکست دادند و راهی دیدار رده بندی شدند.

در وزن منهای 67 کیلوگرم امیر مهدی زاده با نتیجه 9 بر 5 مغلوب الازاری عربستان شد و با عدم جواز حضور نماینده عربستان در فینال، مهدی زاده از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 50 کیلوگرم سارا بهمنیار در اولین دیدار مقابل وانگ از چین نتیجه را واگذار کرد و با شکست این کاراته کا بهمنیار نتوانست دوباره وارد جدول احتمالات شود.

پوریا اقدسی مقابل دوک شوان از ویتنام با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

باید گفت؛ دیدار رده بندی و فینال مسابقات قهرمانی آسیا روز یکشنبه یکم مهرماه برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.