افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

رئیس جمهور برای اخراج من تحت فشار بود و افرادی که حزب اللهی به نظر می رسیدند مرا بسیار آزار می دادند و حتی فحشم می دادند.

  • کد خبر : 370060
رئیس جمهور برای اخراج من تحت فشار بود و افرادی که حزب اللهی به نظر می رسیدند مرا بسیار آزار می دادند و حتی فحشم می دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سکینه سادات پاد دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی در دولت سیزدهم در «کافه خبر» از فشارهایی که از درون دولت سیزدهم داشت، از خبرگزاری خبر گفت. . وی به خبرآنلاین گفت: هر توییتی که فرستادم قطعا بعد از آن تماس گرفتم. وقتی می گویم تماس، منظورم […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سکینه سادات پاد دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی در دولت سیزدهم در «کافه خبر» از فشارهایی که از درون دولت سیزدهم داشت، از خبرگزاری خبر گفت. .

وی به خبرآنلاین گفت: هر توییتی که فرستادم قطعا بعد از آن تماس گرفتم. وقتی می گویم تماس، منظورم همان تماس اول است (می خندد). من از دولت تماس گرفتم. خب من تا الان نگفتم، من بر اساس کار برای مردم بودم. من نمی خواستم حاشیه سازی کنم.

این عضو سابق دولت افزود: خود آقای رئیس جمهور از سوی برخی افراد بسیار تحت فشار قرار گرفت و حتی ایشان تعبیری به من دادند، گفتند که آقای فلانی با من تماس گرفتند و گفتند زباله ها را جمع کن. از دولت شما! این داستان به توییت من در مورد حجاب برمی گردد. به آقای رئیس جمهور فشار زیادی وارد شد و حتی گفتند پاد را اخراج کند.

آنها که به ظاهر حزب اللهی هستند مرا خیلی اذیت کردند و حتی فحش دادند.

پاد گفت: به هر حال تعابیر مختلفی به کار می برند; به شما چه ربطی داشت که به آقای رئیسی زنگ زدند؟ رابطه شما با دولت چیست؟ یا من را به طیف های مختلف سیاسی نسبت دادند. بدتر از آن به من فحش می دادند. از بیرون خیلی اذیتم کردند. دوستانی که ظاهراً خود را اسلامی و انقلابی و حزب اللهی می دانستند بسیار اذیت شدم. دوستان من معتقدم که بسیاری از آنها حتی نظام فکری مقام معظم رهبری را نمی شناسند و حتی یک بار هم آن را نخوانده اند.

وی تاکید کرد: یعنی ناخوانده هایی که خود را صاحب نظر در تفسیر ولایت فقیه و اسلام می دانند، در واقع آسیب ها و خطرات جدی امروز ما هستند.

دستیار ابراهیم رئیسی در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی در پاسخ به این سوال: پس روزهای خوبی را در دولت نداشتید؟ وی گفت: بله، به هر حال گاهی در دولت تذکرات بسیار تند می گرفتم، می گویم خدمت آقای رئیس جمهور رفتم و گفتم فلانی به من گفت من مترجم هستم. و مترجم آقای رئیس جمهور! چرا این و آن را کردی، چرا این کار را کردی و…! عصبانی و تلخ می شدند و می گفتند من نمی خواهم بنده مفسر و مترجم باشم! شما باید به رسانه ها بروید و خودتان را معرفی کنید.

پاد تصریح کرد: اصل بر این بود که باید طوری رفتار می کردم و حرف ها را می زدم که کوچکترین ناهماهنگی در دولت یا عدم هماهنگی احساس شود، اما گاهی ماهیت مأموریتم این بود که چه می خواستم بگویم. ? مثلاً وقتی بحث ممنوعیت خدمات اجتماعی برای زنان در بحث حجاب مطرح شد، چطور باید عمل می کردید یا حرف می زدید که تبدیل به چالش نمی شد؟ من باید نظرم را قانونی می‌گفتم و اشاره شد و حتماً متوجه شده‌اید که مدیر کیهان متن بسیار تندی علیه من نوشت و من پاسخ دادم. این در حالی است که این افراد معمولاً به خود آقای رئیس جمهور دسترسی داشتند و تلاش های زیادی علیه من انجام شد. هر کدام به من زنگ زدند و گفتم: آقا یا خانم عزیز، می توانید این لطف را به من بکنید و آقای رئیس جمهور را متقاعد کنید که من را اخراج کند؟ من واقعاً این احساس را ندارم.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.