افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

مهلت ارسال مقالات به همایش علمی کنگره ملی خواهران دباغ تمدید شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 370043
مهلت ارسال مقالات به همایش علمی کنگره ملی خواهران دباغ تمدید شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن قره باغی وی در کارگروه بررسی ارسال مقالات اظهار داشت: به منظور ارائه هر چه بیشتر شخصیت خواهر دباغ، بانوی ترازوی انقلاب اسلامی، همایش علمی کنگره ملی خواهر دباغ برگزار شد. در سه بخش مقاله، پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و پروژه های تحقیقاتی طراحی شده است. وی هدف […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن قره باغی وی در کارگروه بررسی ارسال مقالات اظهار داشت: به منظور ارائه هر چه بیشتر شخصیت خواهر دباغ، بانوی ترازوی انقلاب اسلامی، همایش علمی کنگره ملی خواهر دباغ برگزار شد. در سه بخش مقاله، پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و پروژه های تحقیقاتی طراحی شده است.

وی هدف از تبیین ابعاد مختلف شخصیت این حکمت را فعالیت های علمی و پژوهشی عنوان کرد و افزود: از این حیث با توجه به نظارت بر متقاضیان و پژوهشگران، مهلت ارسال مقالات تمدید شد. تا 20 اکتبر.

دبير كميته علمي و پژوهشي كنگره ملي خواهر دباغ خاطرنشان كرد: علاقه مندان مي توانند آثار خود را تا قبل از 30 مهرماه 1403 به دبيرخانه كنگره ارسال كنند.

با تاکید بر اینکه تاکنون در پایانه ها و بخش پژوهشی ارسالی خلاصه ای صورت نگرفته، اما در بخش مقالات آثار قابل توجهی ارائه شده و یادآور می شود: مقالات برگزیده در مجلات علمی پژوهشی چاپ می شود.

قره باغی وی با اشاره به اینکه ثبت و ارسال مقاله از نقاط مختلف کشور نشان از استقبال پژوهشگران دارد، گفت: مقالات و تحقیقات ارسالی نقش مهمی در ارائه و تبیین ابعاد مختلف شخصیت خواهر دباغ دارد.

وی افزود: آثار حول محورهایی چون زندگی نامه و احوال، شکل گیری شخصیت سیاسی و اجتماعی ایشان و جریان مبارزات مرحوم دباغ تدوین شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.