افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

کنعانی زادگان: با اورونوف صحبت کردم و او به دربی می آید – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 370002
کنعانی زادگان: با اورونوف صحبت کردم و او به دربی می آید – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اورنوف ضربه سختی خورد و تصمیم گرفت بازی نکند تا شرایطش بدتر نشود اما حالا وضعیتش بهتر شده است. محمدحسین کنعانی زادگان پس از پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: خدا را شکر همه چیز عالی بود، از مسئولان شهر قدس تشکر می کنم و نباید از آماده سازی زمین ناراحت […]

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اورنوف ضربه سختی خورد و تصمیم گرفت بازی نکند تا شرایطش بدتر نشود اما حالا وضعیتش بهتر شده است.

محمدحسین کنعانی زادگان پس از پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: خدا را شکر همه چیز عالی بود، از مسئولان شهر قدس تشکر می کنم و نباید از آماده سازی زمین ناراحت شوند. آنها سنگ تمام گذاشتند و هواداران خوب بودند و همه چیز عالی بود. خدا را شکر این پیروزی با کلین شیت به پایان رسید.

وی ادامه داد: در بازی قبل خیلی خوب بازی کردیم اما متاسفانه موقعیت های ما تبدیل به گل نشد. این بازی تمام شد و ما به بازی بعدی فکر می کنیم. امیدوارم در شهرورد بازی خوبی داشته باشیم و بازی دوم را ببریم.

کنعانی زادگان درباره اینکه آیا امیدی به گلزنی در دربی دارد، گفت: تمام تلاشم را می کنم. همیشه می گفتم چه یک دقیقه بازی کنم چه نود دقیقه تمام تلاشم را می کنم. چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی. در شهرورد همه چیز با بازی های دیگر فرق می کند و تیمی که بهترین بازی را انجام دهد و بیشترین تلاش را بکند 3 امتیاز بازی را می گیرد. ما هم هر کاری می کنیم تا 3 امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص اینکه دربی در شهر اراک برگزار می شود، گفت: شرایط آزادی را همه می دانیم. ما شرایط آزادی را دوست داریم، بازی های بزرگ و تیم های بزرگی در پیش داریم. با این حال یک بار دیگر از شما تشکر می کنم که واقعاً سرزمین شهرقدس را آماده کردید.

بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: در ابتدای لیگ هستیم و نمی توان پیش بینی کرد در کجای جدول قرار داریم. ما می خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم.

وی گفت: در بازی با الاهلی اشتباهی رخ داد که از من استنباط شد که بازی تغییر کرده و این مشکلات رسانه ای شد، منظورم این بود که امیدوارم در مرحله حذفی آنها را شکست دهیم.

کنعانی زادگان در خصوص مصدومیت ارنوف گفت: انشاالله به دربی می رسد. او ضربه بدی خورد و تصمیم گرفت بازی نکند تا شرایطش بدتر نشود و حالا شرایطش بهتر شده است. وی درباره احمدزاده گفت: فرشاد عالی بود و از بازی او لذت بردم. او واقعاً مبارز خوبی بود. او بازیکنی است که قلب و روح خود را می دهد.

کنعانی زادگان در خصوص کارت زرد گندوز گفت: گاهی این اتفاق می افتد. با او صحبت کردیم که چنین اتفاقی نیفتد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)