افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

هشدار جدی امام جمعه مشهد به پزشکان

  • کد خبر : 369999
هشدار جدی امام جمعه مشهد به پزشکان

آیت الله سیداحمد علممولهادی در خطبه دوم نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: اینکه ما از یک جبهه دفاع کنیم و جبهه های دیگر را رها کنیم، بگوییم باید وارد جنگ شویم، صحیح نیست. استکبار و در خط دفاع از فلسطین. ما باید برای مستضعفان حضور داشته باشیم اما با […]

آیت الله سیداحمد علممولهادی در خطبه دوم نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: اینکه ما از یک جبهه دفاع کنیم و جبهه های دیگر را رها کنیم، بگوییم باید وارد جنگ شویم، صحیح نیست. استکبار و در خط دفاع از فلسطین. ما باید برای مستضعفان حضور داشته باشیم اما با بی دینان داخل کشور کاری نداشته باشیم.



آیت الله علم الهادی تاکید کرد: عرصه های بی دینی مانند رفع حجاب، بندگی خدا را زیر سوال می برد، زیرا این نقشه دشمن برای براندازی حاکمیت دینی در کشور ما است.

وی با اشاره به اینکه اگر سفره دین زیر پای نسل جوان برداشته شود این جوانان دیگر از دین دفاع نمی کنند، گفت: اگر نسل جوان دیگر از دین دفاع نکند این استکبار جهانی است که عبادتگاه ها را ویران می کند. به خدا ارزش های دینی و حاکمیت در این کشور زیر و رو شده است.

دولت ممکن است روش را دوست نداشته باشد، اما حجاب کشف نمی شود، همه وظیفه دارند با هم از خود دفاع کنند، دستگاه های دولتی هم باید دفاع کنند، نمی توان گفت وظیفه مردم است و وظیفه دولت نیست. . یا اینکه مردم زندگی خود را داشته باشند و دولت از دین دفاع کند. مردم و دولت باید متحد شوند.

وی افزود: دولت ممکن است روشی را دوست نداشته باشد، اختیار دارد و می تواند روش دیگری را جایگزین آن کند، فرض کنید شما این روش را برای مقابله با کشف حجاب دوست ندارید، برای این کار از روش دیگری استفاده کنید، اما کشف حجاب آزاد نمی شود

آیت الله علم الهادی تاکید کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ما همیشگی است، انقلاب ما از دفاع جدا نیست، انقلاب ما توسعه پایه های اسلام است و این نیز از دفاع و مقاومت جدایی ناپذیر است. وظیفه ما در برابر پیامبر گرامی که مثل فردا خواهد بود. صبح قدم بر زمین گذاشت و جهان را روشن کرد.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.