افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

نکونام: نفهمیدیم چطور گل خوردیم/ سومین بازی است که بدشانسی می دهیم – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 369993
نکونام: نفهمیدیم چطور گل خوردیم/ سومین بازی است که بدشانسی می دهیم – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل نساجی در هفته پنجم لیگ برتر گفت: با وجود اینکه باران تیم ما را تحت تاثیر قرار داد اما شاهد بازی باکیفیتی از هر دو تیم بودیم. و ادامه داد: در این دیدار توانستیم با مالکیت توپ بازی کنیم و موقعیت […]

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل نساجی در هفته پنجم لیگ برتر گفت: با وجود اینکه باران تیم ما را تحت تاثیر قرار داد اما شاهد بازی باکیفیتی از هر دو تیم بودیم.

و ادامه داد: در این دیدار توانستیم با مالکیت توپ بازی کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. این سومین بازی است که بدشانسی می خوریم و شوت هایمان گل نمی شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در نیمه اول نفهمیدیم چطور گل خوردیم، چون تیم ما در موقعیت گلزنی قرار داشت. بی خیال گل دریافت کردیم و به سمت رختکن رفتیم. خوشبختانه در نیمه دوم یک موقعیت ایجاد کردیم و یک گل به ثمر رساندیم.

جواد نکونام در ادامه صحبت های خود درباره گل های رد و بدل شده در این دیدار گفت: گل دوم نساجی یکی از اتفاقات فوتبالی بود و آفساید پر شده بود. ما یک لحظه متوجه نشدیم مبتدی گل دریافت می کنیم.

وی ادامه داد: تغییرات ما به دلیل میل به حمله بود و از نظر تاکتیکی و فوتبالی خیلی خوب بودیم. آن هم در شرایطی که سه مهره کلیدی ما آنجا نبود. در نیمه اول پنالتی را نگرفتند و داور اشتباه کرد. پنالتی رامین رضائیان این اتفاق هم افتاد و این بازیکن به خاطر پریدن بازیکن حریف روی او ترسید.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: تفاوتی نسبت به فصل قبل نداشتیم. تیم ما خوب بازی کرد و به زمان نیاز داریم. استقلال قطعا پیشرفت می کند و با اضافه شدن بازیکنان مصدوم این وضعیت بهتر می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.