افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

ضرورت محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی توسط جامعه جهانی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369990
ضرورت محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی توسط جامعه جهانی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی امروز رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در منطقه پرجمعیت بیروت که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم شد را به شدت محکوم کرد. از جمله شهروندان عادی، زنان و کودکان. سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: حمله هوایی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی امروز رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در منطقه پرجمعیت بیروت که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم شد را به شدت محکوم کرد. از جمله شهروندان عادی، زنان و کودکان.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: حمله هوایی وحشیانه و بدخواهانه رژیم صهیونیستی اندکی پس از اقدام وحشیانه و تروریستی این رژیم جنایتکار با کشتار دسته جمعی مردم لبنان، سوء استفاده از رسانه ها، نقض آشکار قوانین و مقررات حقوق بین الملل و همچنین حاکمیت و تمامیت ارضی وارد بیروت شد. و امنیت ملی لبنان، و ضروری است که جامعه جهان به شدیدترین وجه محکوم شود.

کنعانی افزود: بدون تردید رژیم صهیونیستی برخلاف اکثریت قاطع دولت ها و ملت های جهان مبنی بر لزوم برقراری آتش بس، به دنبال تشدید تنش و توسعه جغرافیای جنگ و درگیری در منطقه است. و چنین سیاست بدخواهانه ای تهدیدی آشکار و نهایی برای صلح و امنیت بین المللی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی از حمایت و همبستگی قاطع جمهوری اسلامی ایران با ملت، دولت و مقاومت لبنان خبر داد و تاکید کرد: دولت، مردم و مقاومت لبنان. اگرچه حملات وحشیانه اخیر صهیونیست ها نشان داد که آنها از حمایت از مردم شریف دست برداشته اند آنها افتخار می کنند مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین را نمی کشند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد که کشورها و دولت‌های حامی صلح و امنیت بین‌المللی از فرصت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای توقف ماشین‌های کشتار جمعی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غیره استفاده کنند کشورهای منطقه از جمله لبنان و سوریه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.