افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

همستر کمبت سورپرایز; فصل اول تموم شد

  • کد خبر : 369975
همستر کمبت سورپرایز; فصل اول تموم شد

بازی پر سر و صدا مبارزه همستر امشب با صفر امتیاز و سکه کاربران خود را غافلگیر کرد، اما این بدان معنا نیست که زحمات چندین شبانه روز کاربرانش به هدر رفته است. مدیریت همستر با این اقدام به طور رسمی به فصل اول و امکان امتیاز دهی (سود و سکه) پایان داد. قبلا اعلام […]

بازی پر سر و صدا مبارزه همستر امشب با صفر امتیاز و سکه کاربران خود را غافلگیر کرد، اما این بدان معنا نیست که زحمات چندین شبانه روز کاربرانش به هدر رفته است. مدیریت همستر با این اقدام به طور رسمی به فصل اول و امکان امتیاز دهی (سود و سکه) پایان داد. قبلا اعلام شده بود که مبارزه Airdrop Hamster در این مرحله انجام می شود. و تاریخ اولین پرتاب هوایی آن در 26 سپتامبر (5 اکتبر) اعلام شد.

اکنون پنج روز قبل از زمان اعلام شده برای عرضه این توکن ایردراپ در صرافی ها، به نظر می رسد که فصل میانی آغاز شده و چند هفته مانده به شروع فصل دوم ادامه دارد. بنابراین دیگر فرصتی برای جمع آوری سکه و افزایش سود برای کاربران فصل اول وجود ندارد و تنها اقدامی که باید انجام شود اتصال ربات برای اتصال آن به کیف پول های مختلف از جمله تیونرو است

همستر کمبت فصل دوم

در حال حاضر برای افرادی که در فصل اول این بازی فعال بودند، در تب Airdrop پیغام Season 1 has ended نمایش داده می شود و در زیر آن نوشته شده است که دستاوردهای شما در حال محاسبه است، اما دقیقا چه چیزی تاثیرگذار است. هنوز نحوه تعیین امتیاز نهایی و تبدیل آن به توکن شناخته شده است.

مربوط به مبارزه با همستر

همستر قبلا اعلام کرده بود که تعداد سکه های جمع آوری شده مهم نیست و کاربران باید روی افزایش میزان درآمد یا سود ساعتی تمرکز کنند، اما هرگز مشخص نشد که دقیقاً چه چیزی توکن اصلی این بازی را مشخص می کند.

برای روشن شدن این سوال باید تا روز حضور آن در بورس ها صبر کرد. به هر حال، برای اتصال همستر به کیف پول، در نهایت به ساعت. ساعت 11:30 صبح 31 سپتامبر فرصت باقی است. اگر هنوز همستر را به کیف پول متصل نکرده اید، می توانید این کار را با مراجعه به تب Airdrop، انتخاب گزینه برداشت و سپس Chain Airdrop انجام دهید.

تاریخ ایردراپ رزمی همستر
مبادلات مبارزه با همستر

همستر امکان اتصال مستقیم ربات شما به صرافی های مختلف از جمله بایننس را نیز فراهم کرده است، اما به دلیل تحریم ها و محدودیت های احراز هویت، بهتر است در دوره فعلی از همان گزینه on-chain airdrop برای اتصال به کیف پول های مختلف استفاده کنید.

نکته دیگر اینکه برخی از کاربران در قسمت Airdrop در این فصل با پیغام You have cheating مواجه شده اند و به نظر می رسد افرادی که به روش های مختلف برای دریافت کارت و کلید و سکه تقلب کرده اند از همان فصل اول شناسایی و ممنوع الکار شده اند.

تقلب ها در همستر کمبت

با توجه به پست منتشر شده در کانال تلگرام همستر، هم اکنون فصلی به نام Interlude Season با آیتم های جدید و جایگزینی الماس به جای سکه در دسترس کاربران قرار گرفته است و امتیازات کسب شده در این فصل نیز در شروع فصل دوم تاثیرگذار خواهد بود. . .

کسب درآمد همچنان به صورت Tap to Earn و درآمد ساعتی انجام می شود و در قسمت Playground با بازی و خرید کارت های مختلف می توان درآمد را افزایش داد. در قسمت Memories نیز می توانید سابقه فعالیت خود در فصل قبل همستر شامل تعداد کارت ها، سکه ها و روزهای بازی را مشاهده کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.