افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

گاریدو: ما به هدف خود رسیدیم. تغییرات ما موثر بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369940
گاریدو: ما به هدف خود رسیدیم. تغییرات ما موثر بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از بازی مقابل آلومینیو اظهار داشت: برای بازی خیلی زحمت کشیدیم و خوشبختانه پیروز شدیم. به همه اعضای تیم تبریک می گویم. می دانیم که حریف مقابل پرسپولیس تمام تلاش خود را می کند و کار را سخت می کند. وی ادامه داد: ما […]

به گزارش خبرنگار مهر، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از بازی مقابل آلومینیو اظهار داشت: برای بازی خیلی زحمت کشیدیم و خوشبختانه پیروز شدیم. به همه اعضای تیم تبریک می گویم. می دانیم که حریف مقابل پرسپولیس تمام تلاش خود را می کند و کار را سخت می کند.

وی ادامه داد: ما برای برد برنامه ریزی کردیم. با اینکه می دانستیم بازی با آلومینیوم سخت خواهد بود، توانستیم پیروز شویم و به هدفمان برسیم.

وی ادامه داد: پنالتی اول پرسپولیس واضح و درست بود. اگر خیلی زود گل می‌زنید، فکر می‌کنید بازی را برده‌اید و ما باید گل دوم را بزنیم. نیمه دوم برای ما برای زدن گل دوم بسیار مهم بود.

وی ادامه داد: بازی بسیار سختی در عربستان داشتیم و خسته بودیم. در نیمه دوم تغییرات مهمی در تیم ایجاد کردیم. به نظر من تغییراتی که انجام دادیم بسیار مثبت بود. ما نمی توانیم در مورد VAR اظهار نظر کنیم زیرا من هنوز صحنه ها را ندیده ام.

و افزود: امروز وار به نفع ما نبود و در بازی با تراکتور یکی از بازیکنان ما اخراج شد. به بازیکنان و تیم برای بازی ای که انجام می دهند تبریک می گویم.

وی در خصوص آرونوف نیز گفت: پزشکان باید وی را بررسی کنند و نتیجه را به ما اطلاع دهند.

وی در خصوص بازی با استقلال گفت: من فقط در مورد بازی آلومینیوم صحبت می کنم.

وی تصریح کرد: فرشاد فرجی بازیکنی حرفه ای است و همیشه در اختیار تیم است و در مواقعی که بازی نمی کند به آن احترام می گذارد. امروز آنها در سمت راست خوب بازی کردند و این خیلی به تیم کمک کرد. و او بازیکن بزرگی در کنار العمود است و در دو روز آینده مشخص می شود که آیا العمود به بازی بعدی راه پیدا می کند یا خیر.

وی ادامه داد: بازی همیشه سخت است و نیاز داشتیم بعد از گل زودهنگام به گل دوم برسیم که علیپور از این فرصت استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند و معتقد است می تواند به تیم کمک کند و اعتماد به نفسش بیشتر می شود.

و افزود: وقتی همه بازیکنان خوب باشند مرا به میدان می آورند. و هر چقدر هم که تلاش کنند، بازیکن شغل پیدا می کند. کسی که بازی نمی کند نباید در رسانه صحبت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.