افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

واعظی: هدف اصلی رژیم صهیونیستی ایجاد جنگ تمام عیار در منطقه است

  • کد خبر : 369916
واعظی: هدف اصلی رژیم صهیونیستی ایجاد جنگ تمام عیار در منطقه است

معاون حزب اعتدال و توسعه در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان تاکید کرد: قدرت های منطقه ای و فرامنطقه ای باید از تحقق اهداف شوم رژیم صهیونیستی و توسعه جنگ در منطقه جلوگیری کنند. به گزارش ایسنا، محمود واعظی معاون و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در پی جنایات اخیر رژیم […]

معاون حزب اعتدال و توسعه در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان تاکید کرد: قدرت های منطقه ای و فرامنطقه ای باید از تحقق اهداف شوم رژیم صهیونیستی و توسعه جنگ در منطقه جلوگیری کنند.

به گزارش ایسنا، محمود واعظی معاون و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر) نوشت:

«انفجار وسایل ارتباطی در لبنان که منجر به کشته و زخمی شدن بسیاری از غیرنظامیان شد، اوج ظلم و ستم رژیم صهیونیستی را آشکار کرد. رژیم ظالم صهیونیستی برای زنده ماندن به هر اقدام شیطانی می چسبد و باعث گسترش تهدیدات امنیتی جهانی و بی ثباتی در بالاترین سطح می شود. مایه تاسف است که این رژیم سرکش قوانین بین المللی را به سخره می گیرد.

در این شرایط بحرانی در خاورمیانه، محکوم کردن جنایات این رژیم علیه بشریت و تلاش برای جلوگیری از آن توسط دولت های ذیربط و سازمان های بین المللی حیاتی است. سکوت مغرضانه دولت های غربی حامی این رژیم و دولت آمریکا در راس آن، مشوق اصلی توسعه اقدامات تروریستی ضدبشری رژیم غاصب بوده است و موارد فوق نشان داده است که علی رغم انتشار شعارهای حمایت از حقوق بشر، برای جان انسانها ارزش قائل نیست.

همانطور که دولت آمریکا از اهرم تحریم های اقتصادی به عنوان ابزار فشار بر ملت ها و جنگ اقتصادی استفاده می کند، رژیم جنایتکار صهیونیستی نیز از ابزارهای ارتباطی به عنوان سلاح کشتار جمعی علیه مردم استفاده می کند.

جاسازی مواد منفجره در وسایل ارتباطی که اکثریت قریب به اتفاق مردم از آن در زندگی شخصی روزمره خود استفاده می کنند، ترس و وحشت را در بین جوامع دو چندان کرده است و در نتیجه به دلیل تعدد، خطر تکرار این گونه اقدامات ناپسند در همه جای دنیا را افزایش داده است وجود دستگاه حملات الکترونیکی احتمالی و این یک تهدید بالقوه برای مردم و امنیت جهانی خواهد بود.

روشن است که هدف اصلی رژیم غاصب با چنین اقدامات جنون آمیزی ایجاد جنگ تمام عیار در منطقه است و لازم است قدرت های منطقه ای و فرامنطقه ای از تحقق اهداف شوم این رژیم افراطی جلوگیری کنند. توسعه جنگ در منطقه امنیت مهمترین عامل صلح، ثبات و توسعه است و نمی توان از هرگونه اقدامی که در جهت تضعیف آن باشد چشم پوشی کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.