افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

تغییر چهره فوق العاده جذاب مادر مهندس صدیقه در واقعیت در سن 35 سالگی + بیوگرافی و عکس های خصوصی ساناز سعیدی

  • کد خبر : 369904
تغییر چهره فوق العاده جذاب مادر مهندس صدیقه در واقعیت در سن 35 سالگی + بیوگرافی و عکس های خصوصی ساناز سعیدی

ساناز سعیدی در چهارم فروردین 1368 در تهران به دنیا آمد. فارغ التحصیل رشته معماری. او کار خود را از تئاتر آغاز کرد و در تلویزیون و سینما ادامه داد. ساناز سعیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در چهارم فروردین 1368 در تهران به دنیا آمد. او در رشته مهندسی معماری تحصیل کرد و […]

ساناز سعیدی در چهارم فروردین 1368 در تهران به دنیا آمد. فارغ التحصیل رشته معماری. او کار خود را از تئاتر آغاز کرد و در تلویزیون و سینما ادامه داد.

ساناز سعیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در چهارم فروردین 1368 در تهران به دنیا آمد. او در رشته مهندسی معماری تحصیل کرد و فارغ التحصیل شد. بیوگرافی و عکس های جدید ساناز سعیدی را در ادامه این مطلب دنبال کنید.

معرفی ساناز سعیدی

نام: ساناز

نام خانوادگی: سعیدی

متولد: چهارم فروردین 1368 در تهران

زمینه فعالیت: بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون.

مدرک تحصیلی: لیسانس مهندسی معماری

سالهای فعالیت: 1394 تاکنون

عکس های جدید ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

بیوگرافی ساناز سعیدی.

ساناز سعیدی در چهارم فروردین 1368 در تهران به دنیا آمد. فارغ التحصیل رشته معماری. او کار خود را از تئاتر آغاز کرد و در تلویزیون و سینما ادامه داد. ساناز سعیدی دوره بازیگری را در کلاس های امین تارخ گذراند و زیر نظر فرهاد تجویدی آموزش دید. او از سال 1392 با نمایشی به نام گمشده در نقش یک خاله 40 ساله تئاتر را به صورت حرفه ای آغاز کرد.

اولین بازی تلویزیونی او مربوط به سریال پریا است که در چند سکانس کوتاه در نقش یک نازی بازی کرد. پس از آن با بازی در نقش نفس در سریال نفس به شهرت رسید.

ازدواج ساناز سعیدی

ساناز سعیدی در حال حاضر مجرد است و خبر موثقی از ازدواج این بازیگر وجود ندارد.

از معماری تا ورودی ساناز سعیدی در تفسیر

ساناز سعیدی قبل از شروع بازیگری در رشته تحصیلی خود و در یک شرکت کار می کرد اما به دلیل علاقه به بازیگری دوره های آموزشی را زیر نظر استاد امین تارخ گذراند و این حرفه را دنبال کرد.

این هنرمند بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و با «فرهاد تجویدی» آموزش دید، سپس در سال 1392 در نمایشی به نام «گمشدگان» به صورت حرفه ای روی صحنه رفت و در نقش یک خاله 40 ساله بازی کرد.

درخشش ساناز سعیدی در تلویزیون

ساناز سعیدی اولین بار در سال 1394 با بازی در چند سکانس کوتاه در سریال پریا ساخته حسین سهیلی زاده جلوی دوربین رفت، دختری به نام نازی که نامه ای به خانه اش می اندازد که مدعی است عمار تفتی مبتلا به ایدز است.

ساناز سعیدی پس از بازی در سریال پریا در نقش اول سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان خوش درخشید و در بین مخاطبان شناخته شد. او در این سریال نقش ناهید را بازی کرد و برای درک و درک نقش در دوره های آموزشی نقاشی و پرستاری شرکت کرد و به آژانس های هواپیمایی رفت تا از نزدیک با نقش خود آشنا شود.

اوج شهرت ساناز سعیدی

اوج شهرت ساناز سعیدی در تلویزیون را می توان در نقش مادرخوانده جواد جوادی (مامان صدیقه) در بچه منحس دید. حتی الان هم بسیاری از بینندگان آن را با همین نام می شناسند، این سریال استقبال بی نظیری داشت و یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی بود.

ساناز سعیدی

ژانر مورد علاقه ساناز سعیدی

ساناز سعیدی هنگام پذیرش نقش به سلیقه، احساسات و فضای عاطفی اهمیت می دهد و به خصوص نقش هایی را دوست دارد که روند تکاملی و به اصطلاح فراز و نشیب را طی می کنند.

بازیگری برایش مهم است و تحقیق و مطالعه درباره نقش ها و نظرات مردم برایش اهمیت زیادی دارد. این بازیگر جوان اعتقادی به نقش های منفی و مثبت ندارد زیرا معتقد است هیچ فردی روی زمین مطلقاً مثبت یا منفی نیست و نمی توان هر دو را از هم جدا کرد.

مروری بر فیلم های ساناز سعیدی

ساناز سعیدی در فیلم سرنوشت

سرنوشت یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی به تهیه کنندگی اکبر تدرابیان و کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل تولید و پخش شده است و با شروع فصل چهارم این سریال از شبکه دو سیما پخش شد. ماه مبارک رمضان 1401.

در فصل جدید سرنوشت، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مونا کرمی، مهدی توکلی، مهران میری، فرهنگ زرگرباشی، متین طاهری نیا، رضا داوودنژاد، نگین صدک گویا، ساناز سعیدی، سولماز غنی، شاهو رستمی، مجید و مجید. حسین پاکدل، لیلا بلوکات، سید مهرداد ضیایی، مائده طهماسبی و … به ایفای نقش می پردازند.

این سریال درباره سرنوشت دو شخصیت به نام های «هاشم» و «سهراب» است که دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشته اند. فصل چهارم این سریال درباره زندگی هاشم پس از آزادی از زندان و بازگشت به تولید است.

ساناز سعیدی نقش زنی به نام خانم هرسینی وکیلی به نام مهرداد ضیایی را بازی می کند که عاشق هاشم (دارا حیایی) است و سعی می کند از ملاقات نغمه و هاشم جلوگیری کند.

ساناز سعیدی در بچا منحس

بچه منحس سریالی پرمخاطب است که در چهار فصل به تهیه کنندگی سجاد ابوالحسنی و حسن وارسته و کارگردانی علی غفاری و احمد کاوری از شبکه دوم سیما پخش می شود. این سریال داستان کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به نام جواد را روایت می کند که از کودکی به پرورشگاه سپرده شده است.

در این مجموعه بازیگرانی چون ثریا قاسمی، فرهاد قاهمیان، عبدالرضا اکبری، مهشید جوادی، محمدرضا دربی، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی فر و شیوا خسرومهر حضور دارند.

ساناز سعیدی در سریال بچه مهندس 1 نقش مامان صدیقه، مادرخوانده جواد جوادی، یکی از کارمندان پرورشگاه خانه خورشید را بازی می کند، اگرچه مامان صدیقه تنها در یک فصل از سریال کودک مهندس حضور داشت و در همان فصل از دنیا رفت. چهره خاص و لحن جذاب او تا حد زیادی بر طول عمر او تأثیر گذاشت.

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی روی نفس

نفس سریالی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی احمد کاشانچی است که در ماه رمضان ۱۳۹۵ از شبکه سه سیما پخش شد.

سریال نفس اولین تجربه حرفه ای ساناز سعیدی در تلویزیون است که در آن نقش اول را بازی می کند. دانشجویی به نام ناهید که با روزبه یکی از اعضای سازمان مجاهدین آشنا می شود و در بحبوحه حوادث انقلاب رازی از زندگی او فاش می شود.

علاوه بر ساناز سعیدی، بازیگرانی چون بهناز جعفری، خسرو شهراز، معصومه قاسمی پور، رامین راستاد، مسعود راژان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، قربان نجفی، سودابه بیضایی، الهام نامی، پژمان جمشیدی، داریوش فرهنگ‌زی، فاطمه، فاطمه، داریوش فرهنگ‌زی، فاطمه. ، هادی حجازی فر و … حضور دارند.

ساناز سعیدی در سریال بوی باران

بوی باران سریالی به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان در ژانر معمایی و خانوادگی است که از شبکه یک پخش می شد نام قبلی این سریال عروس تره کی بود که با نام جدید بوی باران پخش می شد دو قسمت

داستان این سریال در مورد ازدواج دختری از طبقه پایین جامعه با پسری از وضعیت اقتصادی خوب است. در شب عروسی این زوج، آنجل عروس جوان این سریال در آتش می میرد و… ساناز سعیدی در سریال بوی باران نقش فرشته شهسویری را بازی می کند که همسر شهاب و کارگر کارخانه است.

به غیر از ساناز سعیدی، هنرمندانی چون رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خودوردی، فریبا کوثری، سیدمهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهدی سلوکی، محمدرضا هاشمی و… بازیگران سریال را تشکیل می دهند.

قد ساناز سعیدی

ساناز سعیدی یکی از بازیگران قد بلند و خوش تیپ است که قدش به 175 سانتی متر می رسد به همین دلیل می توان او را در کنار مریم مومن، ویشکا آسایش، مهتاب کرامتی و … در رده بازیگران قد بلند قرار داد.

فیلم های ساناز سعیدی

اسامی فیلم های خانم ساناز سعیدی به شرح زیر است:

سریال پریا به کارگردانی حسین سهیلی زاده (1394)

سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان (1395)

سریال دزد روح به کارگردانی احمد معظمی (1395)

سریال پسر مهندس به کارگردانی علی غفاری (1396)

سریال بوی باران به کارگردانی محمود معظمی (2018)

سریال زیرزمینی 1 به کارگردانی جلیل سامان (1399)

سریال سرنوشت 4 به کارگردانی محمدرضا خرمدانان و علیرضا بذرافشان (1401)

فیلم بازیچه (سودابه) به کارگردانی محمدعلی سجادی (1397)

فیلم کدقان به کارگردانی مجید مافی (1400)

ساناز سعیدی در تئاتر

Lost to the Yankees: شبنم حق طلب، 2013

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.