افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم/ اتفاقی نگران کننده برای آرونوف! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369897
برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم/ اتفاقی نگران کننده برای آرونوف! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، در ادامه هفته پنجم لیگ برتر، جمعه شب امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس پذیرای آلومینیوم اراک بود. محمدحسین کنعانی زادگان (4 پنالتی) و علی علیپور (70) برای قرمزها گلزنی کردند. ترکیب پرسپولیس: الکسیس گاندوز، گئورگی گلسیانی، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، محمد […]

به گزارش خبرنگار مهر ، در ادامه هفته پنجم لیگ برتر، جمعه شب امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس پذیرای آلومینیوم اراک بود. محمدحسین کنعانی زادگان (4 پنالتی) و علی علیپور (70) برای قرمزها گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس:

الکسیس گاندوز، گئورگی گلسیانی، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، محمد خدابندلو (81-لوکاس ژوائو)، وحید امیری (81-یاسین سلمانی)، آرونوف (5+45-فرشاد احمدزاده)، امید علیشاه 6 ) – سروش رفیعی) و علی علیپور (81- عیسی آل کثیر).

ترکیب آلومینیوم:

محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، امین کاظمیان، میلاد بدراق، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گدرزی.

گل مقابل الاهلی جبران شد!

سرخ پوشان پرسپولیس که در اولین بازی خود در لیگ برتر فوتبال آسیا در دقایق ابتدایی دروازه خود را باز کردند و با همان گل بازی را واگذار کردند، این بار در همان دقایق ابتدایی بازی علی علیپور در دقیقه سوم منجر به پنالتی و پنالتی شد. یک دقیقه در ادامه کنعانی زادگان این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

رد گل علیپور

اگرچه سرخ‌ها در نیمه اول موقعیت‌های دیگری هم داشتند و از علی علیپور به گل رسیدند، اما نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان گاریدو به پایان رسید.

اتفاق نگران کننده برای آرونوف

بازیکن ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از بهترین بازیکنان این تیم است در لحظات پایانی نیمه اول مصدوم شد و با تعویض فرشاد احمدزاده نتوانست به بازی ادامه دهد. هرچند مصدومیت او باعث نگرانی هواداران و کادر فنی پرسپولیس خواهد شد اما هنوز وضعیت نهایی او مشخص نیست.

علیپور طلسم را شکست

مهاجم شماره 9 ارتش سرخ که از زمان بازگشت به این تیم نتوانسته بود دروازه حریف را باز کند و در نیمه اول در موقعیت آفساید گل خود را به ثمر رسانده بود، در نهایت در دقیقه 70 با خطای این بازیکن. مدافع آلومینیوم که یک پاس برگشتی به دروازه داده بود اشتباه کرده بود و دروازه آلومینیوم را باز کرد تا طلسم گل نخوردن او بشکند.

گل و پنالتی مردود

در ادامه بازی قرمزها توسط وحید امیری به گل رسیدند اما داور مسابقه پس از بررسی فیلم صحنه، گل را به دلیل خطای بازیکنان پرسپولیس مردود اعلام کرد. البته زاهدی فر دقایقی بعد یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام کرد اما در نقد فیلم باز هم این پنالتی را رد کرد تا قرمزها با همان دو گل حریف را شکست دهند.

قرمزها در رده سوم قرار گرفتند

شاگردان گاریدو با این برد به رده سوم جدول رده بندی صعود کردند و با 8 امتیاز از تیم های سپاهان و ملوان عقب افتادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.