افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

حمله مرزبانان فرجا به گروهک تروریستی در مرزهای جنوب شرقی

  • کد خبر : 369746
حمله مرزبانان فرجا به گروهک تروریستی در مرزهای جنوب شرقی

ایسنا/ سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی فرجا گفت: اعضای گروهک تروریستی که شب گذشته قصد ورود از منطقه مرزی به کیشور را داشتند با کمک مرزبانان سیستان و بلوچستان به طرز فجیعی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و شکست خوردند. به گزارش ایسنا و به نقل از مرزبانی، سردار احمدعلی گدرزی افزود: مرزبانان سیستان […]

ایسنا/ سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی فرجا گفت: اعضای گروهک تروریستی که شب گذشته قصد ورود از منطقه مرزی به کیشور را داشتند با کمک مرزبانان سیستان و بلوچستان به طرز فجیعی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و شکست خوردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرزبانی، سردار احمدعلی گدرزی افزود: مرزبانان سیستان و بلوچستان مستقر در نوار مرزی شهرستان سیرکان با تسلط اطلاعاتی و اطلاعاتی و رصد لحظه ای مرز متوجه شدند. حرکت تعدادی از اعضای گروهک تروریستی برای ورود به مرز و انجام اقدامات خرابکارانه در داخل کشور.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی مرزبانی فراجا با آمادگی عملیاتی و رزمی اعضای گروهک تروریستی را قبل از ورود به کشور غافلگیر کردند، تصریح کرد: این گروهک تروریستی شب گذشته قصد داشت از منطقه مرزی عمومی برای اجرای عملیات وارد کشور شود. اقدامات خرابکارانه در داخل کشور با هوشیاری و آتش شدید مرزبانان در یک عملیات هجومی با شکست مواجه شدند و ضربات شدیدی به بدن آنها وارد شد.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا با اشاره به هلاکت 2 نفر از اعضای این گروهک تروریستی تصریح کرد: نیروهای مرزبانی منطقه را از مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، 2 دستگاه بی سیم قابل حمل، 21 دستگاه شارژر، 2 دستگاه شارژر بی سیم پاکسازی کردند. و 1 دوربین پهپاد قرمز، یک تله انفجاری دست ساز، 2 باتری تله انفجاری، یک گوشی هوشمند، لباس پلنگ و خاکی، غذا و یک تلفن ماهواره ای کشف کردند.

سردار گدرزی تاکید کرد: مرزبانان دلاور، سلحشور و جان برکف پلیس مرزی کشور ضمن پاسداری از سرتاسر ایران اسلامی با هرگونه تخطی از مرزها، گروه های تروریستی و اشرار مسلح قاطعانه مقابله خواهند کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.