افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

گواردیولا: بازی مقابل آرسنال در جدول مهم نیست. آنها بزرگترین رقیب ما در سال های اخیر بوده اند – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

  • کد خبر : 369734
گواردیولا: بازی مقابل آرسنال در جدول مهم نیست. آنها بزرگترین رقیب ما در سال های اخیر بوده اند – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از دیدار یکشنبه مقابل آرسنال در لیگ برتر، با رسانه ها صحبت کرد. در اینجا نکات کلیدی کنفرانس مطبوعاتی او به نقل از بی بی سی آمده است: در مورد گزارش هایی مبنی بر اینکه کوین دی بروین ممکن است با یک مشکل جزئی کشاله ران خارج شود: امروز او […]

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از دیدار یکشنبه مقابل آرسنال در لیگ برتر، با رسانه ها صحبت کرد.

در اینجا نکات کلیدی کنفرانس مطبوعاتی او به نقل از بی بی سی آمده است: در مورد گزارش هایی مبنی بر اینکه کوین دی بروین ممکن است با یک مشکل جزئی کشاله ران خارج شود:

امروز او کمی بهتر است. فردا تمرین داریم و خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. شاید (بیا به این بازی). درباره آرسنال:

در سال های اخیر همیشه بازی سختی بوده است. فکر می کنم ما تیم خوبی هستیم، اما آنها هم همینطور. آنها در همه جنبه ها خوب کار می کنند: پرس بالا، دفاع عمیق و انتقال. آنها یک تیم کامل هستند و به همین دلیل در دو فصل اخیر بزرگترین رقیب ما بوده اند. در این اولین مرحله از فصل، همه چیز یک موضوع روحی است. در مورد جدول، واقعاً مهم نیست. وقتی در نیم فصل دوم به لندن برویم، آن وقت (برنامه) مهم خواهد بود. در مورد جایی که آرسنال باید پیشرفت کند:

می توانید از میکل (آرتتا) بپرسید زیرا اگر من چیزی بگویم آنها می گویند که درگیر جنگ روانی یا چیزی شبیه به آن هستم. من همیشه او و تیمش را تحسین کرده ام. هر فصل آنها قوی تر می شوند و عمق تیمشان بیشتر می شود. حتی در این فصل آنها بهتر و بهتر می شوند. دو فصل گذشته رقابت نزدیک بود، اما ما بسیار قوی بودیم و هنوز هم هستیم. درباره رحیم استرلینگ:

میکل گفت استخدام او غافلگیرکننده بود. رحیم یکی از بازیکنانی است که در این باشگاه فوق العاده عمل کرده و به ما کمک کرده تا به چیزی که هستیم برسیم. سال های اول حضورم در کنار رحیم خیلی مهم بود. البته ترجیح می دهم روز یکشنبه وضعیت خوبی نداشته باشد، اما برایش آرزوی موفقیت دارم. در مورد ادعای رودری مبنی بر اینکه بازیکنان به دلیل برنامه فشرده مسابقات در آستانه اعتصاب هستند:

خیلی ها در مورد بازیکنان صحبت می کنند. اگر قرار است چیزی تغییر کند، باید از خود بازیکنان باشد. آنها تنها کسانی هستند که می توانند هر چیزی را تغییر دهند. کسب و کار می تواند بدون مربیان، مدیران ورزشی، رسانه ها و مالکان ادامه یابد، اما بدون بازیکنان نمی توانید بازی کنید. تنها کسانی که قدرت انجام این کار را دارند خود بازیکنان هستند. در بازگشت فیل فودن:

همه به استراحت نیاز دارند. او فصل گذشته بهترین بازیکن لیگ بود، بنابراین ما به وضوح به او نیاز داریم تا با دیگر هافبک ها و وینگرها رقابت کند. سرعت، فشار و حرکت او در فضاهای کوچک یکی از بهترین‌های دنیاست، بنابراین می‌توانید تصور کنید که چقدر خوشحالم که او را بازگشته‌ام. او آماده است (90 دقیقه بازی کند).

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.