افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه بیروت + فیلم / 78 شهید و مجروح – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369726
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه بیروت + فیلم / 78 شهید و مجروح – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه نگار المیادین از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مجتمع قائم در حومه بیروت خبر داد. این رسانه لبنانی از شنیده شدن صدای انفجار در حومه بیروت بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی خبر داد. وزارت بهداشت لبنان از کشته شدن 12 نفر و زخمی شدن 66 نفر در حمله هوایی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه نگار المیادین از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مجتمع قائم در حومه بیروت خبر داد. این رسانه لبنانی از شنیده شدن صدای انفجار در حومه بیروت بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی خبر داد.

وزارت بهداشت لبنان از کشته شدن 12 نفر و زخمی شدن 66 نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه شهید خبر داد.

خبرنگار المیادین از مشکلات تیم های امدادی برای نجات افراد گرفتار در زیر آوار و رسیدن به مفقودین خبر داد.

این رسانه لبنانی گزارش داد: عملیات امداد و نجات در ساختمانی که به طور کامل ویران شده و در ساختمان مجاور آن که هدف حمله رژیم صهیونیستی بود، ادامه دارد. ده ها خودرو و مراکز خرید متعدد در این حمله آسیب دیدند.

سوریه: ادامه جنایات رژیم صهیونیستی برای کل منطقه خطرناک است

وزارت امور خارجه این کشور حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت را محکوم و ابراز اطمینان کرد که برادران مقاومت در لبنان توانایی مقابله با این تجاوزات ناجوانمردانه را دارند.

وزارت امور خارجه سوریه ضمن تاکید بر اینکه از فداکاری‌ها و اقدامات قهرمانانه مقاومت لبنان در برابر متجاوزان حمایت می‌کند، این جنایات را محکوم کرده و نسبت به ادامه آن و خطرات این اقدامات در منطقه هشدار داد.

این بیانیه همچنین حمایت نظامی و معنوی آمریکا و دولت های غربی از این تجاوزات و سرپوش گذاشتن بر اهداف ناجوانمردانه این اقدامات تروریستی را محکوم کرد.

رژیم صهیونیستی ظهر امروز به حومه جنوبی بیروت حمله موشکی کرد. رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که هدف حمله در حومه بیروت، ابراهیم آگیل، فرمانده نیروهای ویژه و فرماندهان ارشد نیروی رضوان و همچنین فرماندهان طراح محاصره الجلیل بوده است. .

اظهارات بایدن درباره تلاش برای برقراری صلح در جنوب لبنان

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که برای برقراری صلح بین رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان تلاش می کند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در حومه جنوبی بیروت اظهار داشت: تلاش می کنم به ساکنان شمال اسرائیل و جنوب لبنان اجازه دهم به خانه های خود بازگردند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه اظهارات خود افزود: این کشور باید به تلاش برای آتش بس در غزه ادامه دهد.

حماس: صهیونیست ها به اهداف حمله بیروت نخواهند رسید

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، در بیانیه‌ای حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در حومه جنوبی بیروت و یک منطقه مسکونی مملو از جمعیت را که منجر به شهادت چند لبنانی و زخمی شدن تعدادی دیگر شد، توصیف کرد. سلسله جنایات گسترده صهیونیست ها و نقض تمامیت خاک لبنان و تلاش برای تجاوز به این کشور.

در این بیانیه تاکید شده است که اقدامات رژیم صهیونیستی و گسترش حملات این رژیم به مناطق مسکونی در پی انفجار رسانه های الکترونیکی با هدف به جا گذاشتن بیشترین قربانیان انجام می شود و هیچ تفاوتی بین نظامیان و غیرنظامیان ایجاد نمی کند.

بر اساس این بیانیه، صهیونیست ها به جنایات وحشیانه و نسل کشی خود در غزه و کرانه باختری ادامه می دهند و همه این اقدامات نقض آشکار موازین و قوانین انسانی و بین المللی و جنایات جنگی است که نیازمند اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف این جنایات است. اقدامات و قضاوت نویسندگان آنها.

حماس با ابراز همبستگی با حزب‌الله و مقاومت لبنان، از اصرار آنان بر حفظ ارزش‌های قومی، مذهبی و انسانی و حمایت از غزه قدردانی کرد و تاکید کرد که این جنایت فاشیستی به اهداف خود نمی‌رسد و مقاومت به مسیر خود به سوی آزادی و رهایی کامل ادامه خواهد داد. و نابودی پروژه صهیونیستی در منطقه ادامه خواهد داشت.

انصارالله یمن: همه ملت های منطقه با صهیونیست ها مخالف هستند

محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن، تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت را به شدت محکوم کرد و بر مواضع یمن در کنار لبنان و مقاومت اسلامی قهرمان آن در برابر اقدامات لجام گسیخته صهیونیست ها تاکید کرد.

وی در این بیانیه گفت: ما ادامه پوشش آمریکا از جنایات رژیم تروریستی اسرائیل را که به ضرر امنیت و ثبات ملت‌های منطقه است محکوم می‌کنیم.

عبدالسلام خاطرنشان کرد: حمله جدید به حومه جنوبی بیروت که پس از انفجار خونین وسایل الکترونیکی در لبنان رخ داد، می طلبد که ملت های منطقه مسئولیت خود را بپذیرند و با دشمن جنایتکار صهیونیستی که بدون استثنا به همه حمله می کند، مقابله کنند.

گروه های فلسطینی: این جنایت عزم مقاومت را تضعیف نمی کند

جنبش مردمی آزادی فلسطین در بیانیه ای حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت را جنایتی جدید خواند و تاکید کرد که این جنایت باعث تضعیف عزم مقاومت نمی شود.

در این بیانیه آمده است که حمله مهاجمان به ساختمان های مسکونی در حومه بیروت بر سلسله جنایات ارتش تروریستی و کابینه فاشیست و جنایتکار اسرائیل می افزاید.

جبهه مردمی با اعلام همبستگی خود با ملت و مقاومت لبنان و سران مقاومت برای مقابله با دشمن تروریستی و صهیونیستی تاکید کرد که این جنایات و گستردگی دامنه نسل کشی تنها یک گزینه برای امت اسلامی و ملت های جهان باقی می گذارد. منطقه ای که گزینه مقاومت و مبارزه با همه است. ابزار ممکن است، زیرا امت اسلامی برای دفاع از سرنوشت و موجودیت خود در حال جنگ است.

جنبش انتفاضه فتح نیز با صدور بیانیه ای حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان که منجر به شهادت مردم بیگناه شد را محکوم کرد و آن را تنشی خطرناک دانست که اشغالگران صهیونیست باید مسئولیت کامل عواقب آن را بپذیرند.

در این بیانیه تاکید شده است که چنین اقدامات وحشیانه ای جز تحقیر و شکست برای صهیونیست ها و شهرک نشینان به دنبال نخواهد داشت.

جنبش انتفاضه فتح همبستگی کامل خود را با ملت برادر و دوست لبنان و حزب الله اعلام کرد و تاکید کرد که ظلم اشغالگران و تلاش آنها برای بازگرداندن قدرت بازدارندگی آنها باعث جنایات بیشتر در لبنان، فلسطین، یمن و خاورمیانه خواهد شد. این اقدامات یک قمار غیرقابل توضیح است و اشغالگران را مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای آن کرده است.

هشدار کامل و گشایش پناهگاه ها در سرزمین های اشغالی

رسانه های گروهی رژیم صهیونیستی از گشایش پناهگاه در چند شهرک صهیونیست نشین در مرکز سرزمین های اشغالی از جمله شهرک صهیونیست نشین نتانیا خبر دادند.

رسانه های صهیونیستی همچنین اعلام کردند بزرگراه 90 در منطقه ایلیت حشهر که به سمت شمال سرزمین های اشغالی است، بر اثر فرود موشک های حزب الله لبنان مسدود شد.

محافل صهیونیستی همچنین اعلام کردند که سازمان امداد ستاره داوود در همه جای سرزمین های اشغالی سطح هشدار خود را به سطح D رسانده است که نشان دهنده وضعیت آماده باش کامل است.

ادعای صهیونیست ها درباره ترور فرماندهان یگان رضوان حزب الله

شبکه 12 رژیم صهیونیستی مدعی شد که فرماندهان ارشد یگان های رضوان و ابراهیم آگیل حزب الله به هلاکت رسیده اند. تعداد کشته شدگان بین 8 تا 10 نفر است که سه نفر از آنها از فرماندهان نیروی رضوان حزب الله هستند.

یک منبع امنیتی نیز به الجزیره گفت: افسران نظامی و امنیتی حزب الله در حمله ضاحیه کشته شدند. ابراهیم عقیل مسئولیت عملیات حزب الله از جمله.

رسانه صهیونیستی والا تصریح کرد: برآوردهای اولیه حاکی از آن است که این حمله در جریان نشست فرماندهان حزب الله صورت گرفته است.

رادیو صهیونیستی به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی اعلام کرد: هدف این ترور ابراهیم آگیل بوده و هنوز مشخص نیست که وی کشته شده است یا خیر.

رئیس ستاد کل رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد: در آستانه نبرد مهمی در شمال هستیم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم بیروت را هدف قرار داده است.

وی اعلام کرد که هیچ تغییری در دستورالعمل های صادره از سوی جبهه داخلی وجود ندارد.

رژیم صهیونیستی به منطقه الجموس در حومه بیروت حمله کرده است.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی مدعی شد که یکی از مقامات بسیار برجسته حزب الله هدف قرار گرفته است.

خبرگزاری لبنان گزارش داد: جنگنده اف 35 رژیم صهیونیستی به آپارتمانی در منطقه الجموس در حومه بیروت حمله کرد.

این رسانه لبنانی اعلام کرد در نتیجه این حمله 5 کودک شهید شدند.

رسانه های اسرائیلی مدعی شدند که هدف این حمله ابراهیم عقیل، فرمانده عملیات ویژه حزب الله بوده است.

خبرنگار شبکه 13 رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که هدف این حمله فرد شماره 3 حزب الله بوده که به تازگی نفر دوم شده است.

در حال تکمیل…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.