افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

توضیح جدید تایوان برای پیجرهای مورد سوء استفاده

  • کد خبر : 369694
توضیح جدید تایوان برای پیجرهای مورد سوء استفاده

کد خبر: 122752 30 سپتامبر 1403 19:02 رویدادها وزیر اقتصاد تایوان صبح جمعه گفت که قطعات مورد استفاده در ساخت هزاران پیجری که در لبنان منفجر شده اند در این جزیره ساخته نشده اند. وزیر اقتصاد تایوان، چی جیهویی، صبح جمعه گفت که قطعات مورد استفاده در ساخت هزاران پیجری که در لبنان منفجر شدند، […]

وزیر اقتصاد تایوان صبح جمعه گفت که قطعات مورد استفاده در ساخت هزاران پیجری که در لبنان منفجر شده اند در این جزیره ساخته نشده اند.



وزیر اقتصاد تایوان، چی جیهویی، صبح جمعه گفت که قطعات مورد استفاده در ساخت هزاران پیجری که در لبنان منفجر شدند، در این جزیره ساخته نشده اند.

کیو در گفتگو با خبرنگاران درباره گزارش های منتشر شده از انفجار هزاران پیجر ساخت تایوان در دست لبنانی ها، گفت: قطعات به کار رفته در آنها از جمله مدارهای مجتمع و باتری ها ارزان و بی کیفیت بودند.

هنگامی که خبرنگاران تحت فشار قرار گرفتند تا پاسخ دهند که آیا برخی از قطعات این پیجرها نیز ساخت تایوان هستند یا خیر، اظهار داشت: “با قاطعیت می توانم بگویم که آنها ساخت تایوان نیستند.”

وزیر اقتصاد تایوان همچنین افزود: این پرونده در حال حاضر توسط مقامات قضایی این جزیره در حال بررسی است. رویترز در ادامه این گزارش می گوید: رئیس و موسس شرکت گلد آپولو تا اواخر شب پنجشنبه توسط دادستانی تایوانی مورد بازجویی قرار گرفت و سپس آزاد شد.

پیش از این شرکت تایوانی گلد آپولو مدعی شده بود که دستگاه های مورد استفاده در انفجارهای لبنان را تولید نمی کند، بلکه ساخت شرکت مجارستانی «بی سی» است که مجوز استفاده از برند آن را دارد.

پیش از این، آژانس امنیت ملی دولت بلغارستان روز پنجشنبه اعلام کرده بود که این کشور در فروش پیجرهای تایوانی به لبنان واسطه نیست.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.