افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

سامسونگ تاریخ عرضه Galaxy S24 FE و Galaxy Tab S10 را اعلام کرده است

  • کد خبر : 369689

سامسونگ با انتشار ویدئویی به طور غیرمستقیم تاریخ عرضه تبلت های سری گلکسی اس 24 FE و گلکسی تب اس 10 را اعلام کرد. به گزارش تک نوک، سامسونگ با انتشار ویدئویی در کانال یوتیوب خود به صورت غیرمستقیم به طرفداران خود اطلاع داد که به زودی شاهد رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی اس 24 […]

سامسونگ با انتشار ویدئویی به طور غیرمستقیم تاریخ عرضه تبلت های سری گلکسی اس 24 FE و گلکسی تب اس 10 را اعلام کرد.

به گزارش تک نوک، سامسونگ با انتشار ویدئویی در کانال یوتیوب خود به صورت غیرمستقیم به طرفداران خود اطلاع داد که به زودی شاهد رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی اس 24 FE و تبلت های سری گلکسی تب اس 10 خواهیم بود.

سامسونگ در این ویدیو به طور غیرمستقیم به دو رویداد مهم اشاره کرده است: یکی در 20 سپتامبر (30 شهریور) و دیگری در 26 سپتامبر (5 مهر). در رویداد 26 سپتامبر، انتظار می رود که شاهد معرفی رسمی گوشی هوشمند جدید باشیم که احتمالاً Galaxy S24 FE خواهد بود.

سامسونگ در ویدئوی منتشر شده به طور غیر مستقیم تاریخ برگزاری این رویداد را اعلام کرد.

دستگاه جدید ارائه شده در ویدئو دارای طراحی مینیمالیستی و خلاقانه است. کناره های فلزی صاف و صفحه تخت ظاهری زیبا به آن بخشیده است. بخش کوچکی از دستگاه که در ویدیو مشاهده می شود به وضوح نشان می دهد که با طراحی Galaxy S24 FE که قبلاً فاش شده بود مطابقت دارد. این محصولات از 26 سپتامبر در ویتنام عرضه خواهند شد.

سامسونگ در ویدئوی منتشر شده به طور غیر مستقیم تاریخ برگزاری این رویداد را اعلام کرد.

به نقل از سرفصل های اندرویدسامسونگ پیش‌ثبت‌نام سری گلکسی تب اس 10 را در هند آغاز کرده است. بنابراین همه چیز به یک رویداد راه اندازی در هفته آینده اشاره دارد و این ویدیو اساساً آن را تأیید می کند. علاوه بر گوشی هوشمند محبوب گلکسی اس 24 FE، دو تبلت قدرتمند گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا نیز به زودی روانه بازار خواهند شد.

یکی از ویژگی های مهم Galaxy S24 FE طراحی جدید آن با کناره های صاف است. با این حال، این گوشی همچنان بسیاری از مشخصات فنی نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. تبلت Galaxy Tab S10 Ultra همچنین با نمایشگر پانچ سوراخ و حاشیه‌های باریک، تجربه تماشای بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هنوز ابهاماتی در مورد Galaxy Tab S10 استاندارد وجود دارد و ممکن است در این نسل عرضه نشود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.