افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

تداوم ترافیک شدید در محورهای شمالی تردد در 2 محور یک طرفه شد

  • کد خبر : 369661
تداوم ترافیک شدید در محورهای شمالی تردد در 2 محور یک طرفه شد

به گزارش بازار، بر اساس آخرین گزارش ها، به دلیل بار سنگین ترافیکی در استان های تهران، البرز و مازندران، تردد در بزرگراه تهران – شمال و محور چالوس (از جنوب) ممنوع است به سمت شمال) تا اطلاع ثانوی. . تردد در محور چالوس مسیر (از شمال به جنوب) حد فاصل ماسال به ماکارود، حد […]

به گزارش بازار، بر اساس آخرین گزارش ها، به دلیل بار سنگین ترافیکی در استان های تهران، البرز و مازندران، تردد در بزرگراه تهران – شمال و محور چالوس (از جنوب) ممنوع است به سمت شمال) تا اطلاع ثانوی. .

تردد در محور چالوس مسیر (از شمال به جنوب) حد فاصل ماسال به ماکارود، حد فاصل پل دزدبان، انارک و ولی آباد و حد فاصل پیچ سرهنگ به دیزین و تی راه خوشبختی به منطقه وینا و سرودر، محور مسیر هراز (رفت و برگشت) محدوده سه راه چلاو، محور فیروزکوه، محدوده شهرستان دماوند، بزرگراه رشت – قزوین، پارک جنگلی سراوان و ورودی رودبار، بزرگراه پردیس – تهران، محور بومهن – تهران سابق، بزرگراه جاجرود – سنگین.

محور فیروزکوه در ارتفاعات دارای بارش باران و مه و در ارتفاعات محور چالوس دارای مه و سایر محورهای شمالی عاری از هرگونه مداخله جوی است.

به دلیل بار سنگین ترافیکی در استان‌های تهران، البرز و مازندران، محور چالوس (از جنوب به شمال) و بزرگراه تهران – شمال (از جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محدودیت تردد برای کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (محور فوق الذکر و بزرگراه مذکور) اعمال می شود.

بر اساس این گزارش، محدودیت‌های ترافیکی در محور قزوین – رشت (بخش جدید) (بزرگ‌راه منجیل – رودبار) به دلیل تخلیه بار ترافیکی در مسیر (بزرگ‌راه رشت – قزوین، محدوده رودبار) تا روز یکشنبه ۱۰ مهرماه اعمال می‌شود. ) و مسیر جایگزین منجیل قدیم می شود. این یک جریان است.

همچنین تردد در بزرگراه قزوین – کرج – تهران حد فاصل بزرگراه پلیس مهرشهر به امامزاده طاهر و مهرویلا تا پل کلک، محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران سنگین انجام می شود.

در محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و مازندران بارش باران می بارد.

محورهای غیر شریانی هشتگرد – طالقان، خرانق – یزد، یزد – دربید و فرعی سیاه درنگون مسدود است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.