افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

تهدید استقلالی ها علیه نساجی; ما بازی نمی کنیم!

  • کد خبر : 369595
تهدید استقلالی ها علیه نساجی; ما بازی نمی کنیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال و نساجی در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که ورود دستیاران نکونام به زمین و کنترل چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر با اعتراض آبی ها همراه شد. به گزارش “ورزش سه”، استقلالی ها معتقد بودند که محوطه های زمین به ویژه روبروی محوطه های جریمه دو طرف ورزشگاه دارای […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال و نساجی در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که ورود دستیاران نکونام به زمین و کنترل چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر با اعتراض آبی ها همراه شد.

به گزارش “ورزش سه”، استقلالی ها معتقد بودند که محوطه های زمین به ویژه روبروی محوطه های جریمه دو طرف ورزشگاه دارای چمن بلندتری است و اعتراض خود را به گوش ناوشور ناظر بازی رساندند. طبق تصویر به دست آمده استقلالی ها مدعی شده اند که ارتفاع چمن ورزشگاه به هشت سانتی متر رسیده است و به نوشه ور اعلام کرده اند که تا زمان بریدن چمن وارد زمین نمی شوند.

به همین دلیل ناظر مسابقه از مدیران ورزشگاه خواست تا چمن مناطق مورد اختلاف را قطع کنند که با اعتراض شدید ایزد سیف الله پور، نایب رئیس باشگاه نساجی نیز همراه شد.

سیف الله پور در فیلم هایی که پس از این اختلاف منتشر شد، خطاب به نوشه ور اعلام می کند که نیم ساعت قبل خودش چمن ورزشگاه را تایید کرده است که نوشور در پاسخ به این موضوع که نظرش تغییر کرده است.

اختلاف قائم مقام باشگاه نساجی با ناظر مسابقه بر سر ارتفاع چمن و قطع آن توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد و در نهایت با دستور نوشه ور مقرر شد مناطقی که بالاتر از زمین هستند قطع شود. چمن بازی

2083808

سرانجام پس از جنجال های کادرفنی و مدیران نساجی، یک دستگاه چمن زنی وارد ورزشگاه شهید وطنی شد تا چمن ها را بریده و به هرج و مرج پایان دهد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.