افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

وعده بزرگ و فوق العاده جذاب پیاتزا به مردم ایران

  • کد خبر : 369542
وعده بزرگ و فوق العاده جذاب پیاتزا به مردم ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روبرتو پیاتزا سرمربی جدید تیم ملی مردان ایران در پست جدید خود هدف مشخصی را برای خود در نظر گرفته است. او اعلام کرده است که این تیم را به جمع هشت تیم برتر رده بندی والیبال جهان می رساند و برای همیشه در آنجا نگه می دارد. به گزارش “ورزش […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روبرتو پیاتزا سرمربی جدید تیم ملی مردان ایران در پست جدید خود هدف مشخصی را برای خود در نظر گرفته است. او اعلام کرده است که این تیم را به جمع هشت تیم برتر رده بندی والیبال جهان می رساند و برای همیشه در آنجا نگه می دارد.

به گزارش “ورزش سه”، این مربی ایتالیایی اوایل ماه جاری به جای مائوریسیو پاز، سرمربی برزیل که در فصل 2024 هدایت این تیم را برعهده داشت، قراردادی 4 ساله به امضا رساند و ایران در دوره او در رده پانزدهم ملت های والیبال قرار گرفت. لیگ 2024. سرمربیگری تیم ملی ایران را برعهده گرفت.

ایران در حال حاضر در رده پانزدهم جهان قرار دارد و آن جایی نیست که سرمربی جدید تیم ملی می خواهد. ایران در بیشتر فصل 2023 در بین 10 تیم برتر قرار داشت و آخرین بار در مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در سال 2022 در بین 8 تیم برتر حضور داشت.

روبرتو پیاتزا بلافاصله پس از پذیرش پست جدید به فدراسیون جهانی والیبال گفت: اولین آرزو و آرزوی من این است که دائماً در بین هشت تیم برتر رنکینگ جهانی باشم.

این مربی 56 ساله ایتالیایی با چشم انداز چهار ساله تیم ایران را به المپیک 2028 لس آنجلس هدایت خواهد کرد و هدف بلندمدت این تیم بازگشت به المپیک پس از غیبت پاریس 2024 است. ایران بازی کرد. اولین بازی های المپیک در ریودوژانیرو 2016، جایی که او به مرحله یک چهارم نهایی رسید و همچنین در توکیو 2020 شرکت کرد و نهم شد. در کوتاه مدت، اولین اهداف پیاتزا مربوط به لیگ ملت های والیبال سال آینده و البته قهرمانی جهانی فیلیپین در سال 2025 خواهد بود.

در حال حاضر پیاتزا فاش نکرده است که آیا تغییرات عمده ای در لیست تحت مدیریت او وجود دارد یا خیر، و اظهار داشت: “واقعاً خیلی زود است که در مورد تغییر بازیکنان صحبت کنیم.” بسیاری از آنها در لیگ های مختلف بازی خواهند کرد و ما باید برای هر پست بهترین ها را انتخاب کنیم.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.