افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

اعلام رسمی استقلال: بازیکن جدید داریم

  • کد خبر : 369473
اعلام رسمی استقلال: بازیکن جدید داریم

به گزارش رکنا، اطلاعیه استقلالی ها تاییدیه خط خوردن آرمین سهرابیان از لیست این تیم بود. مدافع آبی ها که مصدوم است و چند هفته ای است از میادین دور است، در حال حاضر جایی در لیست این تیم ندارد و قراردادش نیز فسخ شده است. قبل از بازی با استقلال خوزستان بود که نام […]

به گزارش رکنا، اطلاعیه استقلالی ها تاییدیه خط خوردن آرمین سهرابیان از لیست این تیم بود. مدافع آبی ها که مصدوم است و چند هفته ای است از میادین دور است، در حال حاضر جایی در لیست این تیم ندارد و قراردادش نیز فسخ شده است.

قبل از بازی با استقلال خوزستان بود که نام سهرابیان از لیست تیم خارج شد تا استقلالی ها از گوستاوو بلانکو در دیدار مقابل اهوازی استفاده کنند. پس از آن مشخص شد که مصدومیت آرمین بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می شد طول می کشد و به همین دلیل باشگاه به دنبال جذب بازیکن جدید بود.

استقلال با به خدمت گرفتن جوئل کوجو تلاش کرد تا یک مهاجم سریع و گلزن را به تیم اضافه کند، اما این انتقال در نهایت به شکست انجامید. حالا با انتشار خبر منتشر شده از سوی رسانه رسمی باشگاه، آبی پوشان تایید کردند که قصد ندارند نام سهرابیان را به لیست خود اضافه کنند و طبق قوانین فیفا می خواهند یک مهاجم آزاد جذب کنند.

در اطلاعیه آبی پوشان آمده است:

نقل و انتقالات لیگ برتر به پایان رسید

با سلام و احترام خدمت هواداران پرشور و وفادار باشگاه استقلال.

همانطور که می دانید دوره نقل و انتقالات لیگ برتر ایران طبق قانون به پایان رسید. مدیریت و کادر فنی باشگاه استقلال در این مدت شبانه روز تلاش خود را بر تقویت تیم و جذب بهترین بازیکنان برای حضور قدرتمند در سه جام مهم فصل متمرکز کردند.

از ابتدای نقل و انتقالات طبق قولی که داده بودیم روی عمل گرایی تاکید کردیم و به جای صحبت زیاد، در سکوت و آرامش به کار خود ادامه دادیم. با وجود مشکلات و چالش های فراوان، خوشحالیم که توانستیم گروهی از بهترین بازیکنان را گرد هم بیاوریم.

برای اطلاع هواداران عزیز باید بگوییم که هنوز جای خالی در لیست تیم وجود دارد و طبق قوانین نقل و انتقالات با نظر کادرفنی در تلاش برای جذب بازیکن آزاد هستیم.

در پایان به همه بازیکنان جدید به خانواده بزرگ استقلال خوش آمد می گوییم و برای بازیکنانی که ما را ترک کردند آرزوی موفقیت داریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.