افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

چهره ترسناک پسر بدون چهره / عکس

  • کد خبر : 369451
چهره ترسناک پسر بدون چهره / عکس

این پسر بی گناه که در گذشته دچار سوختگی شدید شده بود باعث شد صورتش کاملا از بین برود. بر اساس گزارش های صبحگاهی، وانگ پس از تصادف و از آنجایی که مجبور به استفاده از ماسک شده بود، به دلیل ترس از آلودگی و عفونت نمی تواند در کلاس درس حاضر شود، اما پدرش […]







این پسر بی گناه که در گذشته دچار سوختگی شدید شده بود باعث شد صورتش کاملا از بین برود.



بر اساس گزارش های صبحگاهی، وانگ پس از تصادف و از آنجایی که مجبور به استفاده از ماسک شده بود، به دلیل ترس از آلودگی و عفونت نمی تواند در کلاس درس حاضر شود، اما پدرش او را در طول روز ساعاتی را به مدرسه می برد تا با همسالانش بازی کند. . سرعت خود را کم کنید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید

عزیزم

پسر 6 ساله چینی که در یک تصادف سر و صورتش به شدت سوخته است، باید مدام ماسک بزند و صورت سوخته خود را پشت این ماسک پنهان کند. «وانگ شنگ ژیانگ» پسر 6 ساله چینی اهل یکی از روستاهای «وانگ شائو» که در یک حادثه رانندگی از ناحیه سر و صورتش دچار سوختگی شدید شد، مجبور است همیشه از ماسک محافظ استفاده کند.

پسری بدون چهره + تصاویر

پس از اینکه پوست این کودک کاملا سوخته و از بین رفت، پزشکان برای محافظت از پوست در برابر عفونت، استفاده از این ماسک را به او تجویز می کنند.

پزشکان محلی گفته اند که در حال حاضر امکان جراحی و پیوند پوست برای این کودک وجود ندارد زیرا نای وی در اثر حادثه آسیب دیده است و باید منتظر ماند تا کاملاً ترمیم شود و سپس جراحی پوست انجام شود. از سوی دیگر، هزینه جراحی بیش از توان پدر وانگ است.

با این حال این کودک 6 ساله با شادی و امید در خانه ای روستایی ساده در کنار پدرش زندگی می کند. وانگ پس از تصادف و از آنجایی که مجبور به پوشیدن ماسک شده است، به دلیل ترس از آلودگی و عفونت نمی تواند در کلاس درس حاضر شود، اما پدرش او را ساعاتی از روز را به مدرسه می برد تا با همسالان خود و از پهلو بازی کند. . از بودن آنها لذت ببرید.

هرچند برخی از چهره نقابدار او می ترسند و اجازه حضور او را نمی دهند.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.