افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

تنفس مصنوعی آمریکایی رژیم صهیونیستی را به جایی نمی برد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369444
تنفس مصنوعی آمریکایی رژیم صهیونیستی را به جایی نمی برد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه. دهشتوی افزود: مرزبندی ها و صف بندی هایی که برخی ایجاد می کنند اشتباه است. وی تصریح کرد: باید به سمتی برویم که آنچه دشمن ایجاد کرد خنثی شود و اخلاق نبوی را در جامعه پیاده کنیم. وحدانی فر همچنین به […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه. دهشتوی افزود: مرزبندی ها و صف بندی هایی که برخی ایجاد می کنند اشتباه است.

وی تصریح کرد: باید به سمتی برویم که آنچه دشمن ایجاد کرد خنثی شود و اخلاق نبوی را در جامعه پیاده کنیم.

وحدانی فر همچنین به تلاش برخی برای برهم زدن وحدت اشاره کرد و گفت: نخبگان نباید بر طبل تفرقه بکوبند و هرکس بر طبل تفرقه بکوبد خائن به جمهوری اسلامی است.

وحدانی فر تاکید کرد: نباید در اردوگاه دشمن بازی کنیم و دشمن بر طبل نفاق می کوبد.

حجت الاسلام وحدانی فر در بخشی دیگر از سخنان خود به مسائل روز لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و با بیان اینکه حوادث اخیر نشان داد رژیم غاصب به هیچ قاعده ای پایبند نیست.

جمعه خطیب دهشت وی ادامه داد: حامیان رژیم صهیونیستی در ابعاد مختلف و حامیان جنایات رژیم غاصب در ظلم به تک تک فرزندان غزه مقصرند.

وحدانی فر با اشاره به اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها با این اقدام فضا را برای جبهه مقاومت آماده کردند و جبهه مقاومت عزم بیشتری برای از بین بردن ناخالصی های سرزمین اسلامی خواهد داشت.

آهنربای جمعه دهشت وی همچنین به وضعیت اقتصادی و روانی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با بنادر متروکه و اقتصاد در حال فروپاشی، تعطیلی صنایع و مشکلات روحی فراوان ادامه می دهد و برای اجرای سخنان امام لحظه شماری می کنیم.

وی افزود: تنفس مصنوعی آمریکا راه به جایی نمی برد و حمایت هایش بی نتیجه است و توصیه می کنیم به جای بمب و سلاح گرم، جلیقه نجات برای شنا در اختیار آنها قرار دهند.

وحدانی فر در ادامه افزود: امت اسلامی یمن، سوریه، عراق و ایران آماده است و دشمن پاسخ خواهد داد.

حجت الاسلام وحدانی فر نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس، ایستادگی ملت ایران در برابر تجاوزات دشمنان را برجسته کرد و افزود: بیش از 60 کشور با ایران می جنگیدند و امروز هر چه داریم از برکت است. به دفاع مقدس، درود خداوند بر شهدا، ایثارگران و آزادگان». .

وی همچنین به بازگشایی مدارس و مراکز علمی اشاره و تصریح کرد: آنچه برای آموزش هزینه می کنیم سرمایه گذاری است و باید دانش آموزانی تربیت کنیم که قدرت تصمیم گیری در حوزه رسانه و هوش مصنوعی داشته باشند و به موفقیت کشور در عرصه بین الملل دست پیدا کنند. جامعه

وحدانی فر بی تفاوتی نسبت به آموزش و پرورش را آتشی دانست که دود آن به چشمان جامعه می پیچد و ثبات مدیریت را موثر توصیف کرد.

وی در پایان با تشکر از دست اندرکاران کنگره ملی شهدا به فرمانده سپاه استان که تحریم شده است اشاره کرد و گفت: شکرگزار باشید که تحریم شدید، این یعنی موفق بوده اید و خاری در چشم شماست. از دشمنان خود و این تحریم را مدال افتخار بدانید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.