افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

پیشنهاد آصفری به سران حاضر در نشست سازمان ملل

  • کد خبر : 369359
پیشنهاد آصفری به سران حاضر در نشست سازمان ملل

عضو شورای اسلامی شهر ادور تاکید کرد: پیشنهاد من به سران کشورهای جهان این است که سکوت خود را کنار بگذارند و یکپارچه جلوی نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را بگیرند، مجمع عمومی سازمان ملل متحد در این سخنرانی گرد هم آمد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتزاع. محمدحسن آصفری در گفت وگو با […]

عضو شورای اسلامی شهر ادور تاکید کرد: پیشنهاد من به سران کشورهای جهان این است که سکوت خود را کنار بگذارند و یکپارچه جلوی نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را بگیرند، مجمع عمومی سازمان ملل متحد در این سخنرانی گرد هم آمد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتزاع.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت سفر رئیس جمهور به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار کرد: نشست سالانه سازمان ملل فرصتی است تا رئیس جمهور کشورمان به سخنان خود گوش فرا دهد. خواسته های ملت و نظرات نهادها». برای رعایت بین المللی از سوی دیگر فرصت خوبی برای دیدارهای دوجانبه و چندجانبه با روسای جمهور کشورهای دیگر است. از دیدگاه من سفر رئیس جمهور به نیویورک فرصت خوبی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها است.

سازمان ملل باید در قبال عدم پایبندی ایالات متحده به برجام پاسخگو باشد

وی مهمترین موضوعی که رئیس جمهور در این سفر باید به آن بپردازد، تحریم های آمریکا علیه ایران و بی اعتمادی دولت های جهان به آمریکا به دلیل کنار گذاشتن توافق برجام بین ایران و 1+5 است. . دبیرکل سازمان ملل متحد باید پاسخ دهد که چرا با وجود اعتمادی که جمهوری اسلامی ایران به سازمان ملل داشت و به تعهدات خود عمل کرد، طرف های مقابل به تعهدات خود عمل نکردند؟ نه تنها تحریم ها علیه ایران لغو نشد، بلکه تحریم های بیشتری علیه ایران تصویب شد.

ادور عضو شوراي اسلامي اسلامي تاكيد كرد: از ديدگاه من اين فرصت بسيار خوبي است تا سازمان ملل را پاسخگويي كنم كه چرا جامعه جهاني در قبال جناياتي كه در غزه انجام مي شود سكوت كرده است. اگر مجامع بین المللی اجازه ندهند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همه در جریان سخنرانی نخست وزیر این رژیم به جلسه مجمع بپیوندند و انتزاع کنند، قطعاً می تواند در جلوگیری از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر باشد. رژیم صهیونیستی در غزه.

رئیس جمهور باید در سازمان ملل به جهانیان توضیح دهد که ایران با هیچ کشوری در حال جنگ نیست، اما…

وی خاطرنشان کرد: فرصت مناسبی برای رئیس جمهور است که در حاشیه این دیدار در راستای توسعه روابط اقتصادی و سیاسی کشور با روسای جمهور سایر کشورها دیدار و گفت وگو کند. موضوع محیط زیست و خروج آمریکایی ها از توافق پاریس موضوع مهمی است که باید در اجلاس سازمان ملل به آن پرداخته شود. در این دیدار باید این واقعیت را مطرح کرد که جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری جنگ نداشته، ندارد و نخواهد داشت. اما اگر کشوری بخواهد علیه ایران جنگی را آغاز کند، قطعاً پایان جنگ با آن نخواهد بود.

آصفری افزود: رفع موانع فروش نفت ایران و بازگرداندن پول های بلوکه شده ایران نیز از دیگر موضوعاتی است که رئیس جمهور در سفر به نیویورک باید به آنها بپردازد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.