افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

7 میلیارد تومان برای رفع 475 نقطه حادثه خیز کشور نیاز است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369325
7 میلیارد تومان برای رفع 475 نقطه حادثه خیز کشور نیاز است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید صباغ زاده، مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه های سازمان راهداری کشور با بیان اینکه هر سه سال یک بار نقاط حادثه خیز و پرحادثه در کمیسیون ایمنی راه های کشور بررسی می شود، گفت: جدول اقتصادی سیما: «در آخرین دوره بررسی، موارد زیر از زمان دریافت اطلاعات از پلیس راهنمایی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید صباغ زاده، مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه های سازمان راهداری کشور با بیان اینکه هر سه سال یک بار نقاط حادثه خیز و پرحادثه در کمیسیون ایمنی راه های کشور بررسی می شود، گفت: جدول اقتصادی سیما: «در آخرین دوره بررسی، موارد زیر از زمان دریافت اطلاعات از پلیس راهنمایی و رانندگی و بر اساس فرمول مصوب کمیسیون ایمنی راه های کشور، 887 نقطه حادثه خیز شناسایی شد، اما اینها همه تصادف نیستند. مکان های مستعد هیچ حادثه ای وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این 887 نقطه تصادف در جاده های کشور در سال 1401 شناسایی شده است، افزود: در برنامه دولت قبل قرار بود در سال 1402 400 نقطه اصلاح شود که خوشبختانه در پایان سال گذشته 412 نقطه یعنی بیشتر شد. از سه، تعهد وزارت راه و شهرسازی را اصلاح کرد.

صباغ زاده گفت: مابقی نقاط حادثه خیز نیز قرار بود در سال 1403 اصلاح شود و طرح اصلاحی تهیه شد، بخشی از منابع مالی تامین شده است، اما بیشتر منابع مالی هنوز تامین نشده است.

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه های سازمان راهداری کشور اضافه کرد: نقاط باقی مانده عمدتاً مواردی است که هزینه بر و زمان بر است، معمولاً نیاز به ساخت پل است، تغییرات اساسی در زیرساخت ها لازم است و بستگی به این دارد. تامین منابع اقتصادی لازم و کافی برای این امر از نکاتی است.

وی گفت: برآورد می کنیم برای سال 1403 برای این اصلاح 475 نقطه باقی مانده به 7 تلاش نیاز داریم که در صورت تامین این منابع در پایان سال 1403 به هدف خواهیم رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.