افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

باران و رعد و برق در راه است! / اطلاع رسانی به مسافران این استان ها!

  • کد خبر : 369315
باران و رعد و برق در راه است! / اطلاع رسانی به مسافران این استان ها!

به گزارش رکنا، صادق ضیائیان اظهار کرد: روز جمعه (30 شهریور ماه) در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز واقع در استان های زنجان، قزوین و البرز وجود دارد. باران خواهد بود رعد و برق و گاهی بادهای شدید رخ می دهد. وی ادامه داد: این وضعیت در […]

به گزارش رکنا، صادق ضیائیان اظهار کرد: روز جمعه (30 شهریور ماه) در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز واقع در استان های زنجان، قزوین و البرز وجود دارد. باران خواهد بود رعد و برق و گاهی بادهای شدید رخ می دهد.

وی ادامه داد: این وضعیت در برخی نقاط سواحل آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و خزر در روز شنبه (10 شهریور) پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه (اول مهرماه) در نیمه شمالی استان آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. .

وی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه شنبه (2 تا 3 مهرماه) در شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل و برخی نقاط استان گیلان بارش پراکنده بعد از ظهر و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: از یکشنبه تا بعدازظهر سه شنبه در غرب و شمال غرب کشور وزش باد شدید خواهد بود که در مناطق مستعد گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیائیان افزود: طی پنج روز آینده در برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود. تا سه روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

وی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (31 شهریور) صاف تا کمی ابری، در مقاطعی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 19 و 31 درجه سانتیگراد افزایش می یابد و پس فردا (اول مهرماه) صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش می یابد. وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 20 و 32 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان در پایان تصریح کرد: شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه سانتیگراد سردترین و بندرعباس با حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد گرمترین و اهواز و بندرعباس گرمترین مراکز استانها خواهند بود. . پس فردا با حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.