افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

اسرائیل در شرایط بسیار خوبی قرار دارد

  • کد خبر : 369274
اسرائیل در شرایط بسیار خوبی قرار دارد

به گزارش بازار، دونالد ترامپ در سخنرانی خود بار دیگر تلاش کرد تا رضایت حداکثری را از لابی صهیونیستی در آمریکا کسب کند و بارها خود را بزرگترین حامی صهیونیسم معرفی کرد. این بار ترامپ در کنفرانسی با عنوان «مبارزه با یهودستیزی در آمریکا» گفت که انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا مهم ترین انتخابات در […]

به گزارش بازار، دونالد ترامپ در سخنرانی خود بار دیگر تلاش کرد تا رضایت حداکثری را از لابی صهیونیستی در آمریکا کسب کند و بارها خود را بزرگترین حامی صهیونیسم معرفی کرد.

این بار ترامپ در کنفرانسی با عنوان «مبارزه با یهودستیزی در آمریکا» گفت که انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا مهم ترین انتخابات در تاریخ آمریکا و اسرائیل است. او سپس مدعی شد که یهودیان آمریکا در بدترین موج یهودی ستیزی قرار دارند و اگر رئیس جمهور شود جلوی آن را خواهد گرفت.

لازم به ذکر است رژیم صهیونیستی و حامیان آن هرگونه اعتراض به کشتار زنان و کودکان در غزه را «یهود ستیزی» می خوانند.

ترامپ در ادامه سخنان خود تصریح کرد: حملات 7 اکتبر بدترین حمله به یهودیان از زمان هولوکاست بود، اگر من رئیس جمهور بودم هرگز این اتفاق نمی افتاد.

رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد کنونی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادامه داد: اسرائیل در وضعیت بدی قرار دارد و من بیش از هر رئیس جمهور دیگری برای آن تلاش کرده ام.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: شهروندان یهودی در ایالات متحده مجبور شده اند بدترین موج یهودی ستیزی را در طول نسل ها تحمل کنند؛ یهودیان آمریکایی توسط یهودی ستیزان و حامیان حماس مورد آزار و اذیت، حمله و قتل قرار می گیرند؛ هریس هیچ کاری برای آن انجام نداده است. مبارزه با “یهود ستیزی و دانشگاه ها به مکان های خطرناکی برای دانشجویان یهودی تبدیل شده اند.”

نامزد حزب جمهوری خواه سپس اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات، علیه آنچه که «یهود ستیزی» خواند، اقدام کرده و آن را سرکوب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: موج نفرت، یهود ستیزی، نابردباری و نفرت حماس با تصدی ریاست جمهوری آمریکا متوقف و سرکوب خواهد شد.

وی همچنین گفت که در صورت پیروزی در انتخابات از ورود آوارگان غزه به آمریکا جلوگیری خواهد کرد. ترامپ همچنین در اظهارنظری گستاخانه غزه را «مکانی آلوده به تروریسم» خواند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.