افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

دولت باید از بین نیروهای بومی هر استان «استانداران» را انتخاب کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369229
دولت باید از بین نیروهای بومی هر استان «استانداران» را انتخاب کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

حمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار بیشتروی در خصوص الزاماتی که در انتخاب استانداران باید رعایت شود، گفت: در ابتدا باید به ساختار وزارت کشور توجه جدی شود چرا که ساختار وزارت کشور دستخوش تغییرات فاحشی شده است. در گذشته در سال های اخیر و با ورود افرادی از سازمانی که وزارت کشور نبود، حقوق […]

حمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار بیشتروی در خصوص الزاماتی که در انتخاب استانداران باید رعایت شود، گفت: در ابتدا باید به ساختار وزارت کشور توجه جدی شود چرا که ساختار وزارت کشور دستخوش تغییرات فاحشی شده است. در گذشته در سال های اخیر و با ورود افرادی از سازمانی که وزارت کشور نبود، حقوق بسیاری از کارکنان وزارت کشور ضایع شده است.

وی توضیح داد: آیا کارمند وزارت کشور می تواند در داخل وزارت نفت استخدام شود؟ قطعا نه. همانطور که وزارت نفت کارمندان وزارتخانه دیگری را برای کار در آنجا نمی پذیرد، وزارت کشور نیز حوزه های تخصصی خود را دارد و باید افرادی در دستگاه های مختلف مانند دولت استخدام شوند که دانش و تجربه داشته باشند. در این دپارتمان ها آنچه را که نیاز دارند دارند.

نماینده مردم الیگودرز در شورای اسلامی گفت: بر این اساس امیدواریم رئیس جمهور و وزیر کشور افرادی را در نظر بگیرند که تجربه کافی در انتخاب فرمانداران داشته باشند.

گودرزی تصریح کرد: نباید استاندارانی را انتخاب کنیم که تازه کار هستند و کارکردهای این حوزه را نمی دانند. حوزه وظایف استانداران بسیار گسترده است و افراد کم تجربه نباید انتخاب شوند. اگر استاندار تجربه لازم را نداشته باشد قطعا نمی داند چگونه با مسئولان دستگاه های مختلف استانی و کشوری در کشور برخورد کند.

وی در ادامه گفت: باید تلاش شود تا افرادی که به ساختار وزارت کشور آشنایی کامل دارند و از سوی دیگر تا حد امکان استانداران بومی استان های مختلف انتخاب شوند. و شاغل در استان. .

نماینده مردم الیگودرز در شورای اسلامی گفت: فرمانداران بومی قطعا می توانند بهتر عمل کنند. از سوی دیگر، استاندار باید دیدگاه اقتصادی هم داشته باشد، زیرا برای استانداران نه تنها ایجاد مانع برای تولید و رشد اقتصادی کشور، بلکه حمایت از رشد تولید نیز مهم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.