افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
7

کشمن می‌گوید: «قاضی پرسویت یانکی‌هایی دارد»، اشتاینبرنر آماده خرج کردن است

  • کد خبر : 3692
کشمن می‌گوید: «قاضی پرسویت یانکی‌هایی دارد»، اشتاینبرنر آماده خرج کردن است

دو طرف به بحث در مورد آینده MVP لیگ آمریکا در سال 2022 در این تیم ادامه می دهند. یانکی هابرایان کشمن، مدیر کل، برایان کشمن، که به تازگی قراردادی 4 ساله دوباره امضا کرده است، در نشست زمستانی روز دوشنبه MLB به خبرنگاران گفت که تیم همچنان به بحث و گفتگو با او ادامه […]



دو طرف به بحث در مورد آینده MVP لیگ آمریکا در سال 2022 در این تیم ادامه می دهند.

یانکی هابرایان کشمن، مدیر کل، برایان کشمن، که به تازگی قراردادی 4 ساله دوباره امضا کرده است، در نشست زمستانی روز دوشنبه MLB به خبرنگاران گفت که تیم همچنان به بحث و گفتگو با او ادامه می دهد.هارون قاضیتا فصل بعد او را برگرداند.

به عنوان مثال، کشمن گفت که مالک، هال اشتاینبرنر، اخیراً با قاضی در تامپا، فلوریدا، ملاقات کرد تا در مورد آینده اسلاگر در نیویورک گفتگو کند. کشمن گفت که مالک “پول خود را در دهانش می گذارد.”

کشمن گفت: “ما دوست داریم بازیکن خود را برگردانیم.” از طریق ESPN. ما دوست داریم همچنان او را بازیکن خود خطاب کنیم، زیرا او به نظر می رسد – تا زمانی که هیچ اتفاقی نیفتد – مسیر حرفه ای را دنبال می کند که او را به کوپرستاون می رساند. من دوست دارم که او در هر مرحله از راه باریک باشد.”

اما، رقابت برای حفظ MVP لیگ آمریکا در سال 2022 در فهرست نیویورک سخت است زیرا برای امضای قاضی نیاز به یک قرارداد بزرگ دارد. جف پاسان از ESPN هفته گذشته گزارش داد که یانکی ها قبلاً به قاضی پیشنهاد قراردادی هشت ساله به مبلغ 300 میلیون دلار داده بودند.

کشمن گفت که یانکی ها حاضرند هر چقدر که طول می کشد تا قاضی تصمیم بگیرد صبر کنند، البته به دلیل احترام به ستاره چهار بار. مدیر عامل تیم خاطرنشان کرد که تیم به دنبال بازیکنان آزاد دیگر نیز است.

کشمن گفت: “من از اینکه در موقعیتی هستم که بتوانم با یک بازیکن بزرگ قاضی صحبت کنم قدردانی می کنم.” مالکیت در اینجا به ما این امکان را می دهد که در یک آیتم با بلیط بزرگ در بازی بمانیم. و این عالی است. مطمئنم تیم های زیادی وجود دارند که دوست دارند به بازیکنی در سطح او دسترسی داشته باشند اما نمی توانند در آن شرکت کنند زیرا درخواست ها بسیار زیاد خواهد بود.

هنوز زمان زیادی برای یانکی ها وجود دارد که با قاضی مسائل را حل کنند، اما در این بین، این بازیکن 30 ساله علاقه خود را با سایر تیم های MLB، مانند جاینت ها باز نگه داشته است.

  • پوشش بیشتر MLB:2022 MLB Free Agency Tracker: Turner, Verlander Headline Signings
  • آنچه ما در روز اول در جلسات زمستانی می شنویم
  • Trea Turner و Phillies یک مسابقه عالی هستند
  • Inside The Pinstripes:در حالی که مذاکرات آرون قاضی در حال انجام است، یانکیز خارج از فصل خرج می کند “در حالت تعلیق” 

برای پوشش بیشتر New York Yankees، بهداخل The Pinstripes. 



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.