افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

گزینه های احتمالی برای 14 استان استانداران چه نام دارند؟

  • کد خبر : 369119
گزینه های احتمالی برای 14 استان استانداران چه نام دارند؟

به گزارش مانیبان، اولین استانداران دولت در حالی معرفی شدند که یک استاندار اهل سنت استان کردستان برای انتصاب اولین استاندار اهل سنت کشور در دولت چهاردهم منصوب شد. بر این اساس «یدالله رحمانی» به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد و «آرش زیرتن لهونی» به عنوان استاندار کردستان منصوب شدند. زرتان که نماینده مریوان در […]


به گزارش مانیبان، اولین استانداران دولت در حالی معرفی شدند که یک استاندار اهل سنت استان کردستان برای انتصاب اولین استاندار اهل سنت کشور در دولت چهاردهم منصوب شد.

بر این اساس «یدالله رحمانی» به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد و «آرش زیرتن لهونی» به عنوان استاندار کردستان منصوب شدند.

زرتان که نماینده مریوان در مجلس شورای اسلامی بود، در راه تحقق وعده ها و شعارهای ثروت، در راه تقویت فدراسیون و وحدت و در انتخابات اولین رهبر اهل سنت کیشور محسوب می شود. تواناترین مردم بدون توجه به مذهب، ملیت و نژادشان.

در ادامه «اسکندر مومنی» وزیر کشور در حال جمع بندی نهایی است و اخبار رسیده حکایت از برگزاری انتخابات فرمانداری سایر استان ها در روزها و هفته های آینده دارد.

از جمله اسامی آشنا که می توان برای تصدی استانداری در دولت پزشکان نام برد، افرادی مانند علیرضا رشیدیان برای استانداری تهران، جهانبخش خانجانی برای استانداری گیلان، رضا شیران خراسانی برای استانداری خراسان رضوی، عبدالحسین مقتدایی برای استانداری هستند. خوزستان، مهدی جمالی نژاد برای اصفهان. رضا رحمانی برای استانداری آذربایجان شرقی، جواد جهانگیرزاده برای استانداری آذربایجان غربی، فرهاد تجری برای استانداری کرمانشاه و غلامرضا کاتب برای استانداری سمنان.

گزینه های احتمالی این چهارده استان را در جدول زیر مشاهده کنید.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.