افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

بسیاری از کشورهای اسلامی تنها وضعیت اسفبار غزه را رصد می کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369108
بسیاری از کشورهای اسلامی تنها وضعیت اسفبار غزه را رصد می کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالقدوس الازهاری رئیس مجمع مفتی استرالیا در مراسم افتتاحیه سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی با استقبال از موضوع انتخاب شده برای این کنفرانس و تاکید آن بر مسئله فلسطین، فضایل این کنفرانس را برجسته کرد. مسجد الاقصی و قدس در اسلام و گفت: همه مسلمانان باید مسجد الاقصی را برای […]

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالقدوس الازهاری رئیس مجمع مفتی استرالیا در مراسم افتتاحیه سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی با استقبال از موضوع انتخاب شده برای این کنفرانس و تاکید آن بر مسئله فلسطین، فضایل این کنفرانس را برجسته کرد. مسجد الاقصی و قدس در اسلام و گفت: همه مسلمانان باید مسجد الاقصی را برای خود اولویت داشته باشند.

وی تصریح کرد: امت اسلامی امروز با چالش های بسیار جدی مواجه است. بیش از یازده ماه از محاصره غزه می گذرد، زیرساخت های این نوار تخریب شده و هزاران زن، کودک، پیر و جوان در آنجا به شهادت رسیده اند.

رئیس انجمن مفتی استرالیا تصریح کرد: رژیم صهیونیستی جنایاتی در نوار غزه مرتکب می شود که در طول تاریخ بی سابقه است اما متاسفانه بسیاری از کشورهای اسلامی فقط نظاره گر این وضعیت اسفبار هستند و نتوانسته اند جلوی این نسل کشی را بگیرند.

الازهاری خاطرنشان کرد: تاریخ افراط گرایی یهود دیرینه است و این توطئه ها در طول تاریخ از زمان پیامبر(ص) تا کنون ثبت شده است. دشمنان افکار مسموم و بذر تفرقه را در بین مسلمانان رواج داده اند. پس ماجرای فتنه یهودیان چیز جدیدی نیست و ائمه ما نیز قربانی این فتنه ها شده اند.

وی تصریح کرد: آنها ارباب فتنه و تفرقه هستند و در دنیای امروز تلاش می کنند مسلمانان را بکشند و از پشت به جهان اسلام خنجر بزنند.

رئیس انجمن مفتیان استرالیا تاکید کرد: در این شرایط گویی راه را گم کرده ایم باید ریسمان الهی را چنگ بزنیم و به مسیر وحدت و اتحاد بازگردیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.