افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی!

  • کد خبر : 369085
ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی!

بیمارانی که به لطف فناوری هولوگرام می توانند از راه دور توسط پزشک متخصص خود ویزیت شوند، گویی در شرایط واقعی روبروی او نشسته اند، این تجربه را غیرقابل وصف توصیف می کنند. به گزارش ایسنا، آگوست 2021 بود که پورتل مستقر در لس آنجلس از جعبه هولوگرام 2 متری برای ارتباطات از راه دور […]

بیمارانی که به لطف فناوری هولوگرام می توانند از راه دور توسط پزشک متخصص خود ویزیت شوند، گویی در شرایط واقعی روبروی او نشسته اند، این تجربه را غیرقابل وصف توصیف می کنند.

به گزارش ایسنا، آگوست 2021 بود که پورتل مستقر در لس آنجلس از جعبه هولوگرام 2 متری برای ارتباطات از راه دور واقعی رونمایی کرد. این شرکت که اکنون به پروتو تغییر نام داده است، اخیراً اعلام کرده است که فناوری آن که Epic نام دارد به بیماران سرطانی اجازه می دهد تا با متخصصان به صورت مجازی اما در اندازه واقعی مشورت کنند.

پروتو در سال 2018 توسط دیوید نوسبام تأسیس شد، که از تجربه خود در کار بر روی هولوگرام های بزرگ برای کنسرت ها، نمایش فیلم ها و نمایش های مد برای تولید هولوگرام در جعبه ای به نام Epic استفاده کرد.

ایده آنها این است که این دستگاه را در مکانی مانند دانشگاه، اتاق هیئت مدیره، مرکز پزشکی یا مکان های دیگر قرار دهند و به مردم اجازه دهند تا با هولوگرام سه بعدی واقعی شخصی که ممکن است هزاران مایل دورتر باشد صحبت کنند.

بنابراین به جای یک تصویر کوچک روی صفحه نمایش گوشی هوشمند، بیننده اساساً با کسی تعامل می کند که انگار واقعاً در اتاق مقابلش است تا یک تجربه ارتباطی طبیعی تر داشته باشد.

نورپردازی LED داخل جعبه به ایجاد سایه ها و بازتاب ها برای واقع گرایی بیشتر کمک می کند. علاوه بر این، قسمت جلویی این دستگاه دارای قابلیت لمسی است و دارای میکروفون، بلندگوهای داخلی و دوربین های مجهز به هوش مصنوعی است.

سال گذشته، روبرتا کوردانو، رئیس دانشگاه گالودت، در سمپوزیوم آموزش و یادگیری مبتنی بر تصویر، از دستگاه Epic برای یک ظاهر هولوگرافیک برای تعامل با شرکت کنندگان با استفاده از زبان اشاره استفاده کرد. به لطف پخش زنده، او توانست جمعیت مقابل دستگاه هولوگرام را ببیند و با آنها تعامل داشته باشد.

اکنون شرکت پروتو امکان مشاوره با متخصصان سرطان در یک مرکز سرطان در ایالات متحده را برای بیماران فراهم کرده است.

ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی!

میچ گریوز، مدیر عامل مرکز سرطان غرب، گفت: «همکاری با تیم پروتو برای تحقق چیزی که چندین سال پیش غیرممکن به نظر می‌رسید، اکنون به مرکز سرطان و مؤسسه تحقیقاتی ما اجازه می‌دهد تا گزینه‌هایی را برای بیماران فراهم کنند.» بدون نیاز به سفر به شهرهای دیگر

نوسبام می‌گوید: «ما عجله نکردیم و با علم به اینکه کمک به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی نگرانی‌های مهمی در مورد حفظ حریم خصوصی دارند، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در مهندسی انجام دادیم و گواهی‌های امنیتی دریافت کردیم تا مردم بتوانند به امن بودن ارتباطاتشان اعتماد کنند.

وی افزود: بسیار مفتخریم که با تیم عالی مرکز “سرطان غرب” همکاری کرده ایم و نیاز واقعی آنها را برای دسترسی بیماران به پزشک با فناوری هولوگرام خود برطرف کرده ایم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.