افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

موج جدید حملات حزب الله به پایگاه های نظامی/ کشته شدن سرگرد و سرجوخه ارتش اسرائیل

  • کد خبر : 369077
موج جدید حملات حزب الله به پایگاه های نظامی/ کشته شدن سرگرد و سرجوخه ارتش اسرائیل

به گزارش رکنا، حزب الله امروز در بیانیه ای در مورد حمله به چندین پایگاه. رژیم صهیونیستی گزارش شده است در بیانیه حزب الله آمده است: رزمندگان حزب الله در حمایت از ملت مستحکم و استوار نوار غزه و در حمایت از مقاومت قهرمانانه آن، ظهر امروز پنجشنبه با حمله توپخانه ای به پایگاه «رامیه» […]

به گزارش رکنا، حزب الله امروز در بیانیه ای در مورد حمله به چندین پایگاه. رژیم صهیونیستی گزارش شده است

در بیانیه حزب الله آمده است: رزمندگان حزب الله در حمایت از ملت مستحکم و استوار نوار غزه و در حمایت از مقاومت قهرمانانه آن، ظهر امروز پنجشنبه با حمله توپخانه ای به پایگاه «رامیه» واقع در شمال فلسطین اشغالی حمله کردند. .

حزب الله همچنین پادگان «زارعیت» واقع در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی و پایگاه «حانیتا» در فلسطین اشغالی را نیز با حملات توپخانه ای و موشکی مورد حمله قرار داد.

پایگاه های «میتات» و «شمیرا»، مقر تیپ 810 هارمون در پایگاه «معالیه جولانی» و پایگاه «الملکیه» رژیم صهیونیستی نیز از اهداف حمله موشکی حزب الله لبنان بودند.

در همین راستا شبکه المیادین از پرتاب موشک در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین تحت اشغال حزب الله لبنان خبر داد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین از پرتاب 20 موشک از لبنان به سمت الجلیل غربی خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز از کشته شدن 2 نظامی صهیونیست و زخمی شدن 16 تن دیگر در حملات موشکی و پهپادی حزب الله به منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی امروز از هلاکت دو نفر خبر داد که یکی از آنها سرگرد ذخیره و فرمانده گردان حرب (299) و دیگری سرجوخه رزمی گردان (51) تیپ جولانی است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان، برای مقابله با بخش قابل توجهی از ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، روزانه و سنگین‌تر شده است. عملیات علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد: طی ماه گذشته (مردادماه) 1307 موشک از جنوب لبنان به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شد که این بیشترین تعداد از زمان آغاز جنگ غزه است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.