افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

به رسمیت شناختن حماس: سخنان و موضع حسن نصرالله قابل تحسین و سیلی محکمی به نتانیاهو است.

  • کد خبر : 369065
به رسمیت شناختن حماس: سخنان و موضع حسن نصرالله قابل تحسین و سیلی محکمی به نتانیاهو است.

به گزارش رکنا، جنبش حماس از کلمات سید حسن نصرالله وی از دبیرکل حزب الله و تاکید مجدد وی بر موضع غرور آفرین و تحسین برانگیز آن برای ادامه حمایت از غزه قدردانی کرد. حماس تاکید کرد: موضع حزب الله سیلی بر صورت «بنیامین نتانیاهو»، کابینه فاشیست وی است و برنامه های وی برای ضربه […]

به گزارش رکنا، جنبش حماس از کلمات سید حسن نصرالله وی از دبیرکل حزب الله و تاکید مجدد وی بر موضع غرور آفرین و تحسین برانگیز آن برای ادامه حمایت از غزه قدردانی کرد.

حماس تاکید کرد: موضع حزب الله سیلی بر صورت «بنیامین نتانیاهو»، کابینه فاشیست وی است و برنامه های وی برای ضربه زدن به جبهه حمایت از ملت و مقاومت فلسطین را ناکام می گذارد.

این جنبش همچنین از جهاد و فداکاری رزمندگان حزب الله و مشارکت موثر و کارآمد آنها در روند هجوم به الاقصی تجلیل کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر در لبنان همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان آن را خواهد پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود در آستانه سالگرد عملیات تهاجمی الاقصی به خانواده شهدای عملیات تروریستی اخیر در لبنان و شهدای راه قدس در جنوب لبنان تبریک و تسلیت گفت. لبنان برای شفای عاجل و برای همه مجروحان دعا کرد.

سخنرانی دبیرکل حزب‌الله با استقبال گسترده گروه‌های مقاومت مواجه شد و از این حیث، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز سخنان سید حسن نصرالله را پذیرفت که «جبهه حمایت از لبنان هرگز از موضع خود عقب‌نشینی نخواهد کرد تجاوز به غزه متوقف می شود.» «وفاداری به سوگند».

جبهه مذکور تاکید کرد: سید حسن نصرالله پیام محکمی به دشمن صهیونیستی داد و اینکه در شمال (فلسطین اشغالی) ثباتی جز با توقف تجاوز به غزه وجود نخواهد داشت.

دبیرکل حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز پنجشنبه در سخنانی تاکید کرد: به نتانیاهو و گالانت و ارتش و توده های صهیونیست تاکید می کنیم که تا زمانی که جنگ علیه نوار غزه متوقف نشود، جبهه لبنان از حمایت از ملت فلسطین دست نخواهد کشید.

وی گفت: معاون سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی آنچه در شمال فلسطین اشغالی با لبنان اتفاق افتاد را شکستی تاریخی برای این رژیم توصیف کرد. آنها از تلفات خود در شمال فلسطین اشغالی صحبت می کنند و می گویند با مشکلات نظامی روبرو هستند.

سید حسن نصرالله افزود: یکی از مهمترین عوامل فشار بر رژیم صهیونیستی و یکی از مهمترین جبهه های فرسایش این رژیم، جبهه لبنان است. این جبهه یکی از مهمترین اهرم های مذاکره مقاومت فلسطین است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.