افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

این گوشی ها قبل از سایرین اندروید 15 را دریافت خواهند کرد

  • کد خبر : 369060
این گوشی ها قبل از سایرین اندروید 15 را دریافت خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از زومیت، بر اساس گزارش اندروید هدلاینز، اندروید 15 با رمز بستنی وانیلی احتمالا در 15 اکتبر (24 مهر) عرضه خواهد شد. Android Headlines منبع اطلاعات خود را فاش نکرد. اما تاریخ ذکر شده با سرعت عرضه نسخه های جدید اندروید توسط گوگل همخوانی دارد. گوگل معمولاً نسخه […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از زومیت، بر اساس گزارش اندروید هدلاینز، اندروید 15 با رمز بستنی وانیلی احتمالا در 15 اکتبر (24 مهر) عرضه خواهد شد. Android Headlines منبع اطلاعات خود را فاش نکرد. اما تاریخ ذکر شده با سرعت عرضه نسخه های جدید اندروید توسط گوگل همخوانی دارد.

گوگل معمولاً نسخه جدید اندروید را در ماه اکتبر همزمان با معرفی گوشی‌های پیکسل جدید منتشر کرد. با این حال، امسال گوگل سری پیکسل 9 را در ماه آگوست با اندروید 14 عرضه کرد.

گوگل معمولاً دوشنبه ها به روز رسانی های جدید اندروید را منتشر می کند. اما به نظر می رسد امسال نسخه جدید اندروید در روز سه شنبه عرضه شود.

به طور طبیعی، اولین دستگاه هایی که اندروید 15 را دریافت می کنند، گوشی های گوگل و سری پیکسل 9 هستند. تاخیر در انتشار اندروید 15 می تواند به معنای باگ های کمتر باشد.

لازم به ذکر است که گوگل هنوز تاریخ انتشار رسمی اندروید 15 را تایید نکرده است. بنابراین باید به تاریخ 24 مهر با تردید نگاه کرد.

اندروید 15 ویژگی‌های بیشتر هوش مصنوعی، گزینه‌های سفارشی‌سازی بهبودیافته، تغییرات عمده رابط کاربری و موارد دیگر را به همراه خواهد داشت.

58322

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.