افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

مرگ مرموز یک عروس تهرانی یک روز پس از جشن عروسی / تازه داماد و زن جوان دستگیر شدند.

  • کد خبر : 369041
مرگ مرموز یک عروس تهرانی یک روز پس از جشن عروسی / تازه داماد و زن جوان دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، چندی پیش خبر فوت دختر جوانی به محمدجواد شفیعی محقق شد. تحقیقات با انتشار این خبر آغاز شد و بررسی های اولیه نشان داد زن جوانی به نام مریم با علائم مسمومیت روز بعد از عروسی به بیمارستان منتقل شده است. هنگامی که درمان شروع شد، دوست پسر تحت درمان قرار گرفت، […]

به گزارش رکنا، چندی پیش خبر فوت دختر جوانی به محمدجواد شفیعی محقق شد. تحقیقات با انتشار این خبر آغاز شد و بررسی های اولیه نشان داد زن جوانی به نام مریم با علائم مسمومیت روز بعد از عروسی به بیمارستان منتقل شده است. هنگامی که درمان شروع شد، دوست پسر تحت درمان قرار گرفت، اما در بیمارستان فوت کرد.

در تحقیقات اولیه، خانواده نوواروس فکر می کردند که او بر اثر یک بیماری ویروسی مرده است، اما به دستور بازپرس جنایی. جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی مراجعه شد.

علت مرگ با آزمایشات سم شناسی انجام شده توسط کارشناسان پزشکی قانونی. دوست دختر جدید مصرف قرص برنج اعلام شد. قرص که امکان. خودکشی بحث بزرگ کردن عروس مطرح نبود اما خانواده او اعلام کردند که دخترشان مشکلی ندارد و مراسم عروسی او شب قبل از این مسمومیت برگزار شده و دلیلی برای پایان دادن به زندگی او وجود ندارد.

آنها این حادثه را مشکوک دانسته و خواستار تحقیقات بیشتر در این زمینه شدند.

در جریان تحقیقات، کارآگاهان جنایی متوجه شدند که این زوج جوان به عنوان راهنمای تور در آژانس مسافرتی مشغول به کار بوده و علاوه بر این، این زوج تازه ازدواج کرده در یک شرکت تجاری نیز مشغول به کار بوده اند. اما زن جوانی به نام شقایق در این کار همکار و شریک او بود. به دلیل مرگ عجیب نوواروس و شراکت جدید دوست پسر با یک زن دیگر، خانواده متوفی از دوست پسرش شکایت کردند.

بدین ترتیب با دستور بازپرس جنایی داماد و همکارش شقایق بازداشت شدند.

دوست پسر اخیراً در بازجویی گفت: من 7 سال عاشق همسرم بودم و حتی یک لحظه هم نمی توانستم بدون او زندگی کنم. تنها چیزی که می خواستم این بود که با او ازدواج کنم. از طرفی من و همسرم با هم مسموم شدیم و رابطه من با شگایگ چیزی بیش از یک رابطه کاری نبوده است.

شقایق همچنین مدعی شد که در مرگ نوواروس نقشی نداشته است. اما با توجه به شبهات مرگ زن جوان، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت تصمیم به ادامه تحقیقات در این زمینه گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.