افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

اسرائیل مدعی کشف دو تونل در کرانه باختری است

  • کد خبر : 369030
اسرائیل مدعی کشف دو تونل در کرانه باختری است

آفتاب نیوز: شبکه صهیونیستی I24 پنجشنبه شب اعلام کرد: ارتش اسرائیل دهانه دو تونل را در شمال کرانه باختری کشف کرده است. منبع مذکور اظهار داشت که به گفته ارتش این رژیم ممکن است تونل های بیشتری در این منطقه وجود داشته باشد. در همین حال، آمیت حلوی، عضو کمیته روابط خارجی و امنیت کنست […]

آفتاب نیوز:

شبکه صهیونیستی I24 پنجشنبه شب اعلام کرد: ارتش اسرائیل دهانه دو تونل را در شمال کرانه باختری کشف کرده است. منبع مذکور اظهار داشت که به گفته ارتش این رژیم ممکن است تونل های بیشتری در این منطقه وجود داشته باشد.

در همین حال، آمیت حلوی، عضو کمیته روابط خارجی و امنیت کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در 24 سپتامبر به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعتراف کرد و اعلام کرد: اسرائیل بخش کوچکی از شهر رفح است زیرزمینی (تونل های مقاومت زیرزمینی) تخریب شده است.

این نماینده کنست تصریح کرد: نزدیک شدن ارتش به تونل های حماس منجر به شکست (مقاومت) آن نمی شود. راهبردی وجود ندارد و وارد تونلی شده ایم که پایانی ندارد.

از سوی دیگر، یک زندانی صهیونیست که از نوار غزه بازگشته است، گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و ارتش اسرائیل از تونل های جنبش حماس در نوار غزه چیزی نمی دانند.

آدینا موشیه، اسیر بازگردانده شده صهیونیستی از نوار غزه، مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی از تونل های جنبش حماس اطلاعی ندارد و سازمان امنیت داخلی این رژیم موسوم به «شاباک» از او خواسته است تا نقشه تونل های حماس را ترسیم کند نوار غزه

وی تاکید کرد: شبک از من خواست نقشه تونل ها را طراحی کنم و من پاسخ دادم که هنرمند نیستم. دلیل سوال شباک این است که آنها چیزی در مورد تونل نمی دانند. تونل های نوار غزه بسیار عریض و طویل هستند و در زیر زمین در تمام نقاط نوار غزه قرار دارند. در نوار غزه یک تونل وجود ندارد، بلکه شبکه ای از چندین تونل بی پایان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.