افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

ما در جایی انتقام خواهیم گرفت که اسرائیل حتی به آن فکر نمی کند.

  • کد خبر : 369013
ما در جایی انتقام خواهیم گرفت که اسرائیل حتی به آن فکر نمی کند.

به گزارش جهان مانا، سید حسن نصرالله در ابتدای سخنان خود در آستانه سالگرد عملیات غزوه الاقصی به خانواده شهدای عملیات تروریستی اخیر در لبنان و خانواده شهدای این حادثه تبریک و تسلیت گفت. شهدا از بزرگراه قدس در جنوب لبنان برای همه مجروحان شفای عاجل و صبر و شکیبایی خواستار شد. سید حسن نصرالله […]

به گزارش جهان مانا، سید حسن نصرالله در ابتدای سخنان خود در آستانه سالگرد عملیات غزوه الاقصی به خانواده شهدای عملیات تروریستی اخیر در لبنان و خانواده شهدای این حادثه تبریک و تسلیت گفت. شهدا از بزرگراه قدس در جنوب لبنان برای همه مجروحان شفای عاجل و صبر و شکیبایی خواستار شد.

سید حسن نصرالله گفت: آنچه امروز انگیزه سخنرانی من شد، اتفاقاتی است که در دو روز گذشته رخ داده است که نیازمند نقد، ارزیابی و موضع گیری است. من از دولت لبنان، وزارت بهداشت، بیمارستان ها، مراکز درمانی و بهداشتی، پزشکان و پرستاران تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: مراتب تسلیت خود را به خانواده شهدای عزیزی که عزیزان خود را از دست دادند، تسلیت می گویم و به آنها به خاطر شهادت به درجه رفیع تبریک می گویم. بسیاری از مردم لبنان خون اهدا کردند، متشکرم.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: همچنین از همه کسانی که در انتقال مجروحان کمک کردند و از همه کسانی که برای اهدای اعضای بدن به این مجروحان اعلام آمادگی کردند تشکر می کنم. به برکت این خون های پاک و این فداکاری ها، بار دیگر شاهد حماسه بزرگ انسانی در لبنان در سطح ملی و انسانی بودیم و مدت ها بود که چنین چیزی را ندیده بودیم. از همه پزشکانی که مطب خود را رایگان به روی مجروحان باز کردند و از همه مردم عزیز لبنان که همبستگی و احساسات صمیمانه خود را ابراز کردند و همچنین از همه رهبران اعم از روسا، احزاب و نخبگان که ابراز همدردی کردند، تشکر می کنیم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: ما از همه کشورهایی که به سرعت برای کمک به لبنان اقدام کردند از جمله دولت عراق، جمهوری اسلامی ایران، دولت سوریه و دولت هایی که با دولت لبنان تماس گرفتند و پیشنهاد کمک کردند، تشکر می کنیم.

وی گفت: اتفاقی که روز سه شنبه افتاد این بود که دشمن دستگاه های «پیجر» را هدف قرار داد و همزمان این دستگاه ها را منفجر کرد که این کار خلاف همه مقررات، قوانین و خطوط قرمز بود و (دشمن) اصلاً اهمیتی نداد و انسان هم به آن توجه نکرد. یا اخلاقی دشمن از یک وسیله غیرنظامی مورد استفاده بسیاری از اقشار جامعه سوء استفاده کرد و روز چهارشنبه دوباره وسایل بی سیم را بدون توجه به مالکیت آنها منفجر کرد و ده ها نفر از جمله یک زن و یک غیرنظامی را کشت.

دبیرکل حزب الله بیان کرد: دشمن تصور می کرد پیجرهای بیش از 4 هزار دستگاه بین برادران و خواهران حزب الله توزیع شده است و به این ترتیب دشمن قصد داشت در یک دقیقه 4 هزار نفر را به هلاکت برساند. فردای آن روز دشمن می خواست هزاران نفر را به شهادت برساند و به این ترتیب دشمن می خواست در عرض دو روز حداقل 5 هزار نفر را در عرض 2 دقیقه به شهادت برساند.

و افزود: به این دو روز می گوییم قتلگاه سه شنبه و قتلگاه چهارشنبه. خداوند با لطف و رحمت خود بلای بزرگی را دفع کرد، زیرا بسیاری از این زخم ها سطحی هستند و برخی از این پیجرها خاموش و برخی دیگر هنوز توزیع نشده بودند. به لطف خداوند و تلاش های صادقانه و خالصانه انسانی و حضور اقشار مختلف مردم بسیاری از اهداف دشمن ناکام ماند.

دبیرکل حزب الله گفت: کمیته های تحقیقات فنی و امنیتی تشکیل داده ایم و در حال بررسی همه فرضیه ها هستیم و تقریباً به نتیجه رسیده ایم، اما این پرونده تا زمان تولید و انتقال به لبنان تحت بررسی و نظارت دقیق این شرکت است. و توزیع آن و در آن صورت به نتیجه مناسب خواهد رسید.

خداوند با لطف و رحمت خود بلای بزرگی را دفع کرد، زیرا بسیاری از این زخم ها سطحی هستند و برخی از این پیجرها خاموش و برخی دیگر هنوز توزیع نشده بودند.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: ما می توانیم بر این رنج و سختی ها فائق آییم و این ضربه بزرگ ما را از بین نمی برد و به برکت این تجربه و درس هایی که از آن می گیریم، قوی تر، مقاوم تر، مقاوم تر و بهتر می توانیم مقابله کنیم. هم رویدادهای احتمالی و هم خطرات.

وی افزود: وقتی دشمن می گوید آنچه در شمال می گذرد، اولین شکست تاریخی اسرائیل است، دلیل دیگری بر کارآمدی جبهه ماست، یکی از مهمترین عوامل فشار بر رژیم صهیونیستی و مهمترین جبهه های فرسایش در کنار سایر جبهه ها، جبهه لبنان است که قدرتمند و مؤثر است، دشمن سعی کرد بین جبهه لبنان و غزه جدا شود و تهدید به جنگ کرد و هدف از همه اینها فشار بر دولت و مردم بود لبنان و مقاومتش برای توقف این جبهه.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه هدف دشمن در عملیات های تروریستی دو روز گذشته حمله به ساختار و فرماندهی حزب الله و ایجاد ضعف و سردرگمی در آن بود، گفت: این هدف یک لحظه محقق نشد، چه گذشت؟ لطمه ای برای نظام فرماندهی بود و کنترل و حتی آمادگی و حضور ما را در جبهه ها به ارمغان نیاورد، اما بر قدرت و حضور ما می افزاید و تاکید می کنم که ساختار مقاومت به فضل الهی متزلزل نشد. و فدای مجروحین و مجاهدان و خون شهدا.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: پس از کشتار روز سه‌شنبه، از کانال‌های رسمی و غیررسمی پیام‌هایی دریافت کردیم که هدف از این حمله (عملیات تروریستی اسرائیل در لبنان) متوقف کردن حمایت آنها از غزه است و پاسخ ما این بود که به نام به شهدا، به مجروحان و کسانی که دست و چشم خود را از دست دادند و به همه کسانی که مسئولیت و وظیفه شرعی و اخلاقی برای کمک به غزه که در خطر مرگ از گرسنگی است را بر عهده دارند.

لبنان تا پایان جنگ علیه نوار غزه به حمایت از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: به نتانیاهو و گالانت و ارتش و توده های صهیونیست تاکید می کنیم که جبهه لبنان تا پایان جنگ علیه نوار غزه از حمایت از ملت فلسطین دست نخواهد کشید.

وی گفت: معاون سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی آنچه در شمال فلسطین اشغالی با لبنان اتفاق افتاد را شکستی تاریخی برای این رژیم توصیف کرد. آنها از تلفات خود در شمال فلسطین اشغالی صحبت می کنند و می گویند با مشکلات نظامی روبرو هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: یکی از مهمترین عوامل فشار بر رژیم صهیونیستی و یکی از مهمترین جبهه های فرسایش این رژیم، جبهه لبنان است. این جبهه یکی از مهمترین اهرم های مذاکره مقاومت فلسطین است.

وی تصریح کرد: دشمن در نتیجه موازنه ترور موجود به قواعد درگیری پایبند بوده است.

سید حسن نصرالله خطاب به نتانیاهو: هرگز نمی‌توانید صهیونیست‌ها را به شمال فلسطین اشغالی بازگردانید.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: به نتانیاهو و گالانت و ارتش و توده های صهیونیست تاکید می کنم که هرگز نمی توانند صهیونیست های آواره را به شمال فلسطین اشغالی بازگردانند. هر کاری بخواهید انجام دهید، نمی توانید آن را انجام دهید.

وی تاکید کرد: یک سال است که می گوییم تنها راه بازگشت آنها توقف جنگ با نوار غزه و تجاوز به کرانه باختری است.

دبیرکل حزب الله لبنان درباره لفاظی های رژیم صهیونیستی مبنی بر ورود زمینی و ایجاد کمربند امنیتی در مرزهای جنوبی لبنان گفت: امیدواریم تلاش کنند که چنین کاری انجام دهند. ما هرگونه ورود به لبنان را فرصتی تاریخی می دانیم که تأثیر عمده ای بر نبرد خواهد داشت. چنین حماقتی از سوی رژیم صهیونیستی به دام و جهنم برای رژیم صهیونیستی و سربازان آن در جنوب لبنان تبدیل خواهد شد.

اسرائیل بهای آن را خواهد پرداخت

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بهای سنگینی برای عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان خواهد پرداخت.

وی خطاب به صهیونیست ها گفت: بهای گزافی خواهید داد و قصاص خواهید گرفت. شما این قیمت را برای آنچه فکر می کنید و آنچه انجام نمی دهید پرداخت خواهید کرد.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه هدف دشمن از انفجارهای دو روز گذشته ضربه زدن به ساختار و فرماندهی حزب الله و ایجاد ضعف و سردرگمی در آن بود، گفت: این هدف یک لحظه محقق نشد. حتی آمادگی و حضور ما در جبهه ها تاثیری در آن نداشت، اما بر قدرت و حضور ما می افزاید و تاکید می کنم که ساختار مقاومت به لطف خداوند و ایثار مجروحان، مجاهدان و مجاهدان تزلزل نکرد. خون شهدا



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.