افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

آخرین اخبار طرح ساماندهی خارجی ها

  • کد خبر : 368960
آخرین اخبار طرح ساماندهی خارجی ها

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوزکامران پولادی عضو کمیسیون شوراهای شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، درباره آخرین اقدامات دولت و مجلس برای ساماندهی اتباع خارجی در کشور اظهار داشت: کمیته شوراها تاکنون جلساتی داشته است. به منظور ساماندهی اتباع خارجی به ویژه اتباع افغانستانی با حضور مسئولان مربوطه برگزار شده […]

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوزکامران پولادی عضو کمیسیون شوراهای شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، درباره آخرین اقدامات دولت و مجلس برای ساماندهی اتباع خارجی در کشور اظهار داشت: کمیته شوراها تاکنون جلساتی داشته است. به منظور ساماندهی اتباع خارجی به ویژه اتباع افغانستانی با حضور مسئولان مربوطه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

سازماندهی شهروندان افغان؛ از مهاجر تا پناهنده

وی افزود: به تمامی مدیران کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مراکز استان ها مأموریت داده شد تا فهرستی از نیازهای خود به مشاغلی را که اتباع خارجی می توانند در آن تصرف کنند، محاسبه و به کمیسیون ارائه کنند و بر اساس این فهرست، ما تهیه می کنیم. ارزیابی نیازهای هر استان و شهرستان و در نهایت تامین نیروی کار مورد نیاز هر شهر از اتباع خارجی.

عضو کمیسیون شورای مجلس خاطرنشان کرد: در مرحله بعد همه کارفرمایان متشکل شاغل اتباع بیگانه را مجبور کرده ایم که مسئولیت کلیه امور اتباع شاغل و خانواده آنها اعم از بیمه، تغذیه، معیشت و درمان را بر عهده بگیرند.

پولادی گفت: مقرر شد در جلسات بعدی کمیسیون مشاوره که با حضور مسئولان وزارت کشور، فراجا، وزارت امور خارجه برگزار می شود، درباره برنامه زمان بندی اجرای این طرح بحث و تبادل نظر شود. و وزارت کار

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.