افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

200 برنامه نمادین هفته دفاع مقدس در شهرستان دیر برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 368940
200 برنامه نمادین هفته دفاع مقدس در شهرستان دیر برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس ملت ما جلوه عینی وحدت حول محور ولایت بود. . فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)TO) شهرستان دیر افزود: یاد و خاطره امام، سرداران و 118 شهید سرافراز شهرستان دیر و 13 […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس ملت ما جلوه عینی وحدت حول محور ولایت بود. .

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)TO) شهرستان دیر افزود: یاد و خاطره امام، سرداران و 118 شهید سرافراز شهرستان دیر و 13 شهید خوشنام دفاع مقدس که مزارشان همچون ستارگانی درخشان در این شهر شهدا برجسته و راهگشاست همه ما . مطمئنا و پناهگاه ما از همه قدردانی می کنیم.

حسینی نیا ادامه داد: شهرستان دیر دارای 112 شهید دفاع مقدس است که بیش از 70 درصد آنها یعنی 79 شهید در صحنه مستقیم جبهه های نبرد و در خط مقدم عملیات های مختلف به شهادت رسیده اند.

3500 دیر حضور در جبهه

وی ادامه داد: در سال های دفاع مقدس بیش از 3500 نفر از مردم شهرستان دیر در قالب بسیجی، نیروهای مردمی، ستاد جنگ های نامنظم و پاسداران به خط مقدم نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که از این تعداد بیشتر بیش از 500 نفر جانباز و 13 آزاده سرافراز سند افتخار مردم شهرستان دیر است.

فرمانده سپاه شهرستان دیر با اشاره به شعار اصلی «در راه فتح قله هستیم» به عنوان شعار هفته دفاع مقدس امسال، گفت: در راه فتح قله هستیم، یعنی ما در راه فتح قله هستیم. باید راهی را که با شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آغاز کرده ایم ادامه دهیم.

برگزاری جشن 200 برنامه در هفته دفاع مقدس

وی گفت: امسال 200 برنامه کلیدی فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس از 10 شهریور تا 16 مهرماه توسط نواحی، مراکز، پایگاه ها، واحدهای دانش آموزی در مدارس، معاونت های حوزه و البته ادارات برگزار می شود. شهر دیر و نهادها

ارائه 8 عنوان کتاب Santa Defensa

حسینی نیا به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان دیر اشاره کرد و گفت: اجتماع بزرگ رزمندگان و تجلیل از همسران رزمندگان، ارائه هشت عنوان کتاب جدید. پدری ادبی دفاع مقدس از طرح طرح های شهری “روزگاری شهر ما…” با موضوع عکس و عکس از نقاط مختلف شهر در ایام دفاع مقدس دقیقا در همان مکانی که یافت می شود. امروز ، یکی از برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم

وی ادامه داد: همچنین انتشار مجموعه ای از تولیدات «یک شهر حماسی» با موضوع روایت داستان های کوتاه شهرستان دیر در دفاع مقدس، اعزام گروه های پزشکی، گروه های جهادی، برپایی اردوهای جهادی در راستای محرومیت زدایی با … از دیگر برنامه های اجرایی یادواره و نام شهدای دفاع مقدس، توزیع جعبه یخ در بین نیازمندان شهرستان دیر، به نام شهدا، با همکاری کمیته امداد، جشن یک نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در مدارس از هفته دفاع مقدس

حضور راویان دفاع مقدس در مدارس

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)TO) شهرستان دیر از بیان خاطره و پاسخ به شبهات دانش آموزان در مدارس با حضور رزمندگان و قصه گویان دفاع مقدس در هفته جاری خبر داد و گفت: عطرافشانی قبور مطهر شهدا در سطح شهرستان، دیدار و در دستور کار قرار گرفت. تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان توسط ادارات، مناطق، پایگاه ها و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در هفته دفاع مقدس است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.