افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

طرف های درگیر در خاورمیانه باید خویشتن داری کنند

  • کد خبر : 368932
طرف های درگیر در خاورمیانه باید خویشتن داری کنند

آفتاب نیوز: کاخ الیزه روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که مکرون در تماس های جداگانه با رهبران ارشد نظامی و سیاسی لبنان و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بر خویشتن داری طرفین تاکید کرده است. الیزه افزود که مکرون از رهبران لبنان خواسته است که این پیام را به گروه هایی مانند […]

آفتاب نیوز:

کاخ الیزه روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که مکرون در تماس های جداگانه با رهبران ارشد نظامی و سیاسی لبنان و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بر خویشتن داری طرفین تاکید کرده است.

الیزه افزود که مکرون از رهبران لبنان خواسته است که این پیام را به گروه هایی مانند حزب الله برسانند تا از تشدید تنش خودداری کنند.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور فرانسه از رهبران لبنان خواسته است «برای جلوگیری از تشدید تنش ها مسئولانه رفتار کنند» و از آنها خواسته است «پیام اعتدال را به همه احزاب لبنان و در درجه اول به حزب الله ارسال کنند».

وی همچنین تاکید کرد: همه طرف ها باید از جنگ خودداری کنند.

رژیم صهیونیستی در جریان عملیات تروریستی روز سه شنبه و چهارشنبه در لبنان با انفجار هزاران پیجر، دستگاه های بی سیم و سیستم های ارتباطی دست کم 37 شهروند لبنانی را به شهادت رساند و بیش از 4 هزار نفر را مجروح کرد.

به گزارش ایرنا، بسیاری از کشورهای جهان و سازمان های بین المللی انفجارهای اخیر در لبنان را محکوم و بر کاهش تنش در منطقه تاکید کردند.

حزب الله لبنان در تازه ترین بیانیه خود با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی عزم نیروهای مقاومت برای جهاد را دو چندان می کند، اعلام کرد که رژیم اشغالگر بهای سنگینی را برای این جنایت خواهد پرداخت.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه گفت رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشته و تاوان آن را خواهد پرداخت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.