افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

شیائومی با پشت سر گذاشتن اپل به دومین تامین کننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شد

  • کد خبر : 368875
شیائومی با پشت سر گذاشتن اپل به دومین تامین کننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شد

به گزارش بازار، بر اساس داده های به دست آمده توسط شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، شیائومی ظاهراً او در ماه اوت/سپتامبر موفق به انجام این کار شد و پشت سر گذاشت اپلتبدیل شدن به دومین تامین کننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان از نظر حجم فروش. این اولین بار است که غول چینی پس از […]

به گزارش بازار، بر اساس داده های به دست آمده توسط شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، شیائومی ظاهراً او در ماه اوت/سپتامبر موفق به انجام این کار شد و پشت سر گذاشت اپلتبدیل شدن به دومین تامین کننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان از نظر حجم فروش. این اولین بار است که غول چینی پس از سال 2021 در رتبه دوم قرار می گیرد.

همانطور که در گزارش Counterpoint و نمودار زیر نشان داده شده است، شیائومی موفق شد به طور مستمر حجم فروش خود را در این مدت افزایش دهد و در نهایت رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این، شیائومی یکی از سریع‌ترین رشدها را در بین برندهای گوشی‌های هوشمند در سال 2024 داشته است و در بهبود بازار جهانی موبایل نقش داشته است.

برتری شیائومی نسبت به اپل در فروش

اپل طیف محدودتری از محصولات را ارائه می دهد که باعث شده است حجم فروش آن در سال های اخیر نوسان داشته باشد. علاوه بر این، در گزارش های قبلی اعلام شده بود که سری آیفون 16 ممکن است به آمار فروش مدل های سال گذشته نرسد.

تارون پاتاک، مدیر شرکت کانترپوینت، گفت: «شیائومی امسال استراتژی محصول ساده‌تری داشته است و انرژی خود را بر تولید یک مدل برتر در هر گروه قیمتی متمرکز کرده است، نه اینکه چندین دستگاه را در یک بخش عرضه کند. علاوه بر این، با ادامه ورود به بازارهای جدید و تحکیم موقعیت خود در بازارهای موجود، تمرکز خود را بر فروش و بازاریابی احیا کرده است. در حالی که این شرکت به عملکرد بسیار خوب خود در بخش مبتدی تا متوسط ​​ادامه می دهد، شیائومی نیز با دستگاه های تاشو و Ultra وارد بخش پریمیوم شده است.

اکثر بازارهای اصلی شیائومی در سه ماهه اخیر شاهد بهبود اقتصادی بوده اند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که تسلط این شرکت در بازار به ویژه در بخش ابتدایی، یعنی گوشی‌های زیر 200 دلار، قوی بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.