افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

این سارقان شب را برای مردم شهر ترسناک کردند + عکس و جزئیات

  • کد خبر : 368852
این سارقان شب را برای مردم شهر ترسناک کردند + عکس و جزئیات

به گزارش رکنا، گزارش سرقت های شبانه از باغ ویلاهای اطراف روستای ناظریه مشهد در حالی که نیروهای کلانتری فردوسی در حال درگیری بودند، سارقان چندین شب متوالی اموال مردم را به سرقت بردند. به همین دلیل، گروهی از کارآگاهان با هدایت مستقیم سروان مصطفی حسنی (رئیس کلانتری فردوسی) پس از بازدید میدانی از محل […]

به گزارش رکنا، گزارش سرقت های شبانه از باغ ویلاهای اطراف روستای ناظریه مشهد در حالی که نیروهای کلانتری فردوسی در حال درگیری بودند، سارقان چندین شب متوالی اموال مردم را به سرقت بردند.

به همین دلیل، گروهی از کارآگاهان با هدایت مستقیم سروان مصطفی حسنی (رئیس کلانتری فردوسی) پس از بازدید میدانی از محل های سرقت، با بررسی کارشناسی جنایت، اقدام به جمع آوری اطلاعات کردند.

در مرحله اول اقدامات پلیسی به تقویت منابع و مطلعین محلی پرداختند و از سوی دیگر با ارائه آموزش های لازم از روستاییان کمک خواستند. طولی نکشید که یکی از آنها دزدهای حرفه ای او با نظارت اهالی محل شناسایی شد و با هجوم به باغ یکی از ویلاها در محاصره و گرفتار قانون قرار گرفت. ماموران کلانتری که مطمئن بودند با انتقال متهم به مقر پلیس، سایر همدستانش متواری خواهند شد، در همان محل ارتکاب جرم مورد بازجویی های فنی قرار گرفتند. متهم که خود را «فرزاد» معرفی کرده بود، دو همدست دیگرش را به پلیس فاش کرد وی گفت: تعداد زیادی اقلام مسروقه قبل از رسیدن پلیس به مخفیگاه منتقل شد!

پس از اعتراف وی بلافاصله ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به روستای ناظریه رفتند و دو سارق دیگر را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک فرش و مقداری لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شد. متهمان زمانی که متوجه شدند نیروهای پلیس در جستجوی سایر اقلام مسروقه هستند، مجبور به افشای یکی دیگر از اعضای باند شدند و مدعی شدند بسیاری از اقلام مسروقه را به مخفیگاه محمود در روستای بزمرگان منتقل کرده اند.

اینگونه بود که تیم پلیس به سمت شهرک مذکور حرکت کردند و حلقه های قانون را به دستان وی بستند. در همان زمان، بسیاری از اموال دیگر از جمله فرش، دستگاه تصفیه آب، مصالح ساختمانی، دستگاه ماساژ و چندین شمشیر و قمه کشف شد که در مخفیگاه او یافت شد. این در حالی است که اقلام مسروقه متعلق به سایر مالباختگان نیز کشف شد و بررسی ها نشان داد در همان شب باغ ویلای روستایی دیگری نیز به غارت رفته است.

در حالی که ماموران قصد داشتند اجناس مسروقه را به مقر پلیس انتقال دهند ناگهان جوان دیگری که در کنار مخفیگاه سارقان بود توجه او را به خود جلب کرد. در این شرایط و با دستور رئیس کلانتری وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه آن یک دستگاه موبایل مسروقه کشف شد.

با انتقال متهمان به بازپرسی کلانتری فردوسی، تحقیقات تخصصی در خصوص سرقت های زنجیره ای آنان آغاز و تعدادی از مالباختگان ضمن شناسایی اموال خود، اعضای این باند پس از ورود به باغ روستاهای روستایی، اقدام به پوشش دهی کردند. لامپ های برقی، بیل و کلنگ دزدیده بودند.

بنابراین گزارش، 4 نفر از اعضای این باند با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند، بنابراین تحقیقات تکمیلی پلیس برای شناسایی اختلاس کنندگان و همدستان احتمالی آنها ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.