افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

گوندوز: ریاض محرز مایه افتخار الجزایر است/ وظیفه من بسته نگه داشتن در است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 368701
گوندوز: ریاض محرز مایه افتخار الجزایر است/ وظیفه من بسته نگه داشتن در است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

دروازه بان الجزایری پرسپولیس با مهار پنالتی اش توسط ریاض محرز ستاره سابق لیگ برتری که در حال حاضر در تیم الاهلی توپ می زند، محبوبیت خاصی در بین هواداران پرسپولیس پیدا کرده است. الکسیس گندوز در مورد این دیدار حرف های جالبی زد و در مورد مهار پنالتی ریاض محرز هم صحبت کرد. گندوز […]

دروازه بان الجزایری پرسپولیس با مهار پنالتی اش توسط ریاض محرز ستاره سابق لیگ برتری که در حال حاضر در تیم الاهلی توپ می زند، محبوبیت خاصی در بین هواداران پرسپولیس پیدا کرده است.

الکسیس گندوز در مورد این دیدار حرف های جالبی زد و در مورد مهار پنالتی ریاض محرز هم صحبت کرد.

گندوز در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در دیدار مقابل الاهلی شانسی داشت یا خیر، گفت: آنها بازیکنان خوب زیادی از سراسر دنیا به خدمت گرفته اند اما پرسپولیس در ریاض بازی بسیار خوبی انجام داد و این را می توانم بگویم. برای خیلی ها عجیب بود که در جریان بازی مقابل رقیبمان در جده اینقدر بر توپ و میدان تسلط داشتیم. فکر می کنم درست است که آنها ستاره های زیادی دارند اما تیم بسیار خوبی هم به این مسابقات فرستاده ایم.

وی همچنین درباره عملکرد خوبش مقابل مهاجمانی مانند ایوان تونی، فیرمینو و محرز گفت: وظیفه من بسته نگه داشتن دروازه است. من باید مثل همه مدافعانی که به من کمک می کنند بهترین عملکردم را بدهم.

دروازه بان پرسپولیس درباره مهار پنالتی ریاض محرز نیز گفت: خدا را شکر. محرز کاپیتان تیم ملی است و یکی از افتخارات کشورمان الجزایر است و ما برای او احترام زیادی قائل هستیم. با توجه به تحلیلی که از او داشتم، سعی کردم در آن صحنه بهترین تصمیم را بگیرم و خدا را شکر توانستم این کار را انجام دهم.

دروازه بان الجزایری با بیان اینکه این فصل جای خود را به علیرضا بیرانوند داد و احتمالاً فشارهایی را تحمل کرده است، می گوید: من زیاد درگیر این مسائل نمی شوم و بیشتر اوقات سعی می کنم روی کارم تمرکز کنم، چرا که دروازه بانی موقعیتی است در که شما باید در آن حالت باشید. و از دست دادن تمرکز هزینه گزافی برای شما و تیمتان خواهد داشت. بنابراین موارد مربوط به رسانه ها و شبکه های اجتماعی به خودشان مربوط می شود. سعی می کنم بیشتر به بازی هایم در پرسپولیس توجه کنم.

وی درباره تفاوت فضای ایران با کشورهایی که قبلاً در آنها فوتبال بازی کرده است، گفت: مشخصاً میزان علاقه به فوتبال در ایران بسیار بالاست و وقتی در تیمی مانند پرسپولیس حضور داشته باشید، این علاقه را احساس می کنید. البته من تا حدودی با فوتبال خاورمیانه آشنا هستم و اخبار را دنبال می کردم، اما آنچه در ایران دیدم علاقه ای است که به شما کمک می کند به عنوان یک فوتبالیست بیشتر لذت ببرید.

بازیکن سابق تیم سنت اتین فرانسه نیز پیش بینی خود از آینده پرسپولیس را به خبرنگار ما گفت: پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و همانطور که می دانم در سال های اخیر جام های زیادی کسب کرده و امسال هم هدف این تیم است. . و بازیکنان چیز دیگری نخواهند بود. و فشار در تمرینات ما نیز همین مشکل را نشان می دهد. خوشحالم که این فشار باعث شده روز به روز پیشرفت کنیم و امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری در لیگ کسب کنیم و تا جایی که می توانیم در آسیا پیش برویم. عملکرد ما مقابل الاهلی برای هواداران این تیم خوشحال کننده بود اما فکر می کنم این تنها بخشی از پتانسیلی است که پرسپولیس دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)