افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

مورائیس در شهریور ماه بهترین مربی فوتبال ایران شد

  • کد خبر : 368632
مورائیس در شهریور ماه بهترین مربی فوتبال ایران شد

به گزارش ایرناکانون مربیان ایران بهترین مربی ماه فوتبال ایران شهریور را معرفی و تجلیل کرد. بر اساس اعلام کانون مربیان ایران، خوزه مورایس سرمربی سپاهان به عنوان بهترین مربی شهریور ماه انتخاب شد. هادی طباطبایی دبیرکل کانون مربیان ایران با تجلیل از مورائیس به عنوان بهترین مربی شهریور ماه گفت: سپاهان یک باشگاه حرفه […]

به گزارش ایرناکانون مربیان ایران بهترین مربی ماه فوتبال ایران شهریور را معرفی و تجلیل کرد.

بر اساس اعلام کانون مربیان ایران، خوزه مورایس سرمربی سپاهان به عنوان بهترین مربی شهریور ماه انتخاب شد.

هادی طباطبایی دبیرکل کانون مربیان ایران با تجلیل از مورائیس به عنوان بهترین مربی شهریور ماه گفت: سپاهان یک باشگاه حرفه ای است که امیدوارم الگویی برای سایر باشگاه ها باشد تا در همین راستا فعالیت کنند. یک سالی است که شروع به کار در مرکز مربیگری ایران کرده ایم و قصد داریم بهترین مربیان ماه را انتخاب و معرفی کنیم تا بهترین مربی سال معرفی شود.

وی افزود: در این 4 هفته خوزه مورایس با بالاترین امتیاز به عنوان بهترین مربی شهریور انتخاب شد. او 135 امتیاز و کمک مربی 81 امتیاز کسب کردند. امیدوارم این انگیزه ای برای مربیان کشور باشد تا بیشتر خدمت کنند و نتایج بیشتری در فوتبال ایران ببینند.

طباطبایی یادآور شد: برای کسب این عنوان ویژگی هایی داشتیم که کل تیم باید برای رسیدن به آن تلاش می کرد و برای ما فقط برد و باخت مهم نیست و هر ماه بهترین مربی انتخاب می شود 2 بازی دیرهنگام داریم و با توجه به امتیازات حتی اگر بازی ها برگزار می شد، امکان پذیر بود و موریس به عنوان مربی ماه انتخاب می شد.

وی ادامه داد: اقدام جدیدی را آغاز کرده ایم و قطعا برای ارتقای کیفیت فوتبال ایران آن را توسعه خواهیم داد. همچنین در نظر گرفته شده است که کمیته فوتبال پایه از تمامی کسانی که می توانند در کلاس ها به رشد فوتبال ایران کمک کنند برای ارتقای دانش مربیان جوان استفاده کند و در اینجا از مورائیس نیز دعوت می کنم.

مورایس سرمربی سپاهان نیز پس از انتخاب بهترین مربی ماه گفت: از شما بابت این عنوان تشکر می کنم و باعث افتخار من است. انتخاب شدن به عنوان بهترین چیزی نیست که من به تنهایی به آن دست یافته باشم و با تلاش و مشارکت بازیکنان، عوامل و تیم و باشگاهم به آن دست یافته ام. در ادامه هواداران پرشور سپاهان نیز زمینه این اتفاق را فراهم کرده اند.

و ادامه داد: بیش از این که این جام مهم باشد، برای من مهمتر رسیدن تیم به جام است، به همین دلیل برای همه زیر مجموعه ها ارزش قائلم و مبنایی برای ارتقای کیفیت فوتبال ایران ارائه می کنم.

مورایس در پاسخ به دعوت طباطبایی به کلاس های ارتقای دانش گفت: فکر می کنم باید از تجربیات و دانش خود برای پیشرفت دیگران کمک کنم تا حتی از من پیشی بگیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.