افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

قتل زن جوان با شلیک اسلحه شوهرش مقابل دادگاه/ مرد مسلح خودکشی کرد اما زنده ماند + عکس

  • کد خبر : 368604
قتل زن جوان با شلیک اسلحه شوهرش مقابل دادگاه/ مرد مسلح خودکشی کرد اما زنده ماند + عکس

به گزارش رکنا، این جنایت چند روز پیش در مقابل دادگاهی در آتلانتای آمریکا رخ داد. آن روز زن و شوهری که مدت ها با هم دعوا داشتند برای رسیدگی به پرونده شان به دادگاه رفتند. این زوج قبلاً متهم شده اند درگیری و زدوخورد در دادگاه از یکدیگر شکایت کرده بودند اما در نهایت […]

به گزارش رکنا، این جنایت چند روز پیش در مقابل دادگاهی در آتلانتای آمریکا رخ داد.

آن روز زن و شوهری که مدت ها با هم دعوا داشتند برای رسیدگی به پرونده شان به دادگاه رفتند.

این زوج قبلاً متهم شده اند درگیری و زدوخورد در دادگاه از یکدیگر شکایت کرده بودند اما در نهایت هر دو موافقت کردند و پرونده آنها بسته شد اما این بار ماجرا با ادعاهای قبلی متفاوت بود.

این مرد در دادگاه مدعی شد همسرش پس از درگیری با او به وسایل منزل آسیب زده و او را تهدید به قتل کرده است.

همسر وی نیز مدعی شد که عامل درگیری شوهرش بوده و در جریان درگیری به او آسیب رسانده است.

در آن روز قاضی دادگاه پس از استماع اظهارات زوج جوان، شاهدان و وکلای آنها ختم جلسه را اعلام کرد و اظهار داشت که اظهارات هیچ یک از طرفین پرونده قابل اثبات نیست و هیچ سند و مدرکی وجود ندارد. برای اثبات این اظهارات

به این ترتیب پایان جلسه اعلام شد و زوج جوان برای بازگشت به خانه دادگاه را ترک کردند اما درست در مقابل دادگاه بود که حادثه وحشتناکی رخ داد.

به گفته کلانتر آتلانتا، زن جوان پس از خروج از دادگاه در خودروی خود نشسته بود و مرد به سمت خودروی خود رفت، اما لحظاتی بعد پس از خارج کردن اسلحه از خودرو به سمت خودروی همسرش رفت و چند گلوله به وی شلیک کرد. بار.

وی ادامه داد: زن جوان در این تیراندازی او را کشتند و مرد با ماشینش فرار کرد. پلیس او را تعقیب کرد و زمانی که موفق شد خودرو را در ترافیک خیابان متوقف کند، اسلحه را روی سرش گذاشتند و به او شلیک کردند.

به گفته کلانتر آتلانتا، با وجود اینکه زن جوان در این تیراندازی جان خود را از دست داد، اما شوهرش که همچنان نفس می کشید به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این زوج در سال‌های اخیر چندین شکایت متقابل در دادگاه مطرح کرده بودند و زن جوان بارها اعلام کرده بود که جانش در امان نیست و باعث شده بود که پلیس و دستگاه قضایی این حادثه را مقصر بدانند زوج برای ادامه زندگی مشترک از آنها انتقاد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.