افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

عکس زن با وقار و دختر جذاب میثم مطیعی مداح معروف + عکس خانوادگی و بیوگرافی

  • کد خبر : 368532
عکس زن با وقار و دختر جذاب میثم مطیعی مداح معروف + عکس خانوادگی و بیوگرافی

میثم مطیعی مداح و ذاکر اهل بیت(ع) با صدای گرم و دلنشین خود سال هاست که دل میلیون ها عاشق را به خود جذب کرده است. او که از خانواده ای انقلابی و متدین بود، از کودکی به شعر و شعر علاقه داشت و این استعداد ذاتی را نزد اساتید برجسته پرورش داد. مطیعی دکترای […]

میثم مطیعی مداح و ذاکر اهل بیت(ع) با صدای گرم و دلنشین خود سال هاست که دل میلیون ها عاشق را به خود جذب کرده است. او که از خانواده ای انقلابی و متدین بود، از کودکی به شعر و شعر علاقه داشت و این استعداد ذاتی را نزد اساتید برجسته پرورش داد.

مطیعی دکترای قرآن و حدیث دانشگاه امام صادق (ع) با اشعار حماسی و انقلابی خود همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بوده است. او با ابداع در سبک و محتوای مداحی توانسته نظر نسل جوان را به خود جلب کند.

مطیعی پس از خواندن شعری انتقادی در مراسم نماز عید فطر در سال 1395 به شهرت رسید و در آن از برخی سیاست های دولت وقت انتقاد کرد. این سخنرانی او را به یکی از چهره های برجسته و تاثیرگذار در عرصه فرهنگی کشور تبدیل کرد.

وی اولین فعالیت خود را در جلسات مذهبی مجتبی تهرانی آغاز کرد و از مؤسسان دفتر حفظ و نشر آثار مجتبی تهرانی و اولین مدیر کل این مؤسسه بود. مطیعی در بهمن 1392 در گفت و گو با تسنیم اظهار داشت که به دلیل آموزه های استاد اخلاق خود، مجتبی تهرانی، مدت ها از پذیرش پیشنهاد مداحی در صدا و سیما و مصاحبه با رسانه ها خودداری کرده است.

تحصیلات میثم مطیعی

میشم مطیعی در بهمن ماه ۱۳۸۸ در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه امام صادق (ع) پذیرفته شد. وی در سال 1393 از رساله دکتری خود با عنوان «مبانی و راهکارهای قرآنی و روایی مقابله با توهین به معصومین» به راهنمایی استاد دکتر عباس مصلی پور (دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق) دفاع کرد و عنوان آن را با موفقیت کسب کرد. با امتیاز عالی دکتر متخصص شد. دکتر مطیعی در اوایل سال ۱۳۹۵ به عضویت دانشکده الهیات، معارف اسلامی و مشاوره دانشگاه امام صادق(ع) درآمد و به عضویت هیئت علمی این دانشگاه درآمد.

میثم مطیع است

فعالیت ها و واکنش های مطیع.

میشم مطیعی در مداحی خود به طور مستمر به مسائل جهان اسلام و محور مقاومت می پردازد و رویدادهای سیاسی و اجتماعی پیرامون خود را با جنگ های عراق، سوریه، یمن و بحرین و وقایع کربلا پیوند می زند. این مضامین تقریباً همیشه در ستایش او وجود دارد.

برخی از سرودهای طاعت به زبان عربی خوانده شده و در میان اعراب شیعه تأثیر بسزایی داشته است. به عنوان مثال سرود «یا تکفیری صبرک صبرک» که به فارسی و عربی علیه داعش خوانده شده، در میان اعراب شیعه رواج یافته و بارها توسط خوانندگان عرب عراق، سوریه و لبنان تکرار شده است.

میثم مطیع است

وی در یکی از مداحی های خود که در شب هشتم محرم سال 1395 با نام «صبر و پیروزی» به زبان عربی اجرا شد، به مداخله نظامی عربستان سعودی در یمن اشاره کرد و آل سعود را «دانشجویان یهودی» نامید که ارتش این کشور را تشکیل می دهند. «عمر بن». سعد و وهابیت او را نیز مانند «مار» «خطرناک و خزنده» دانست که این مداحی واکنش شبکه تلویزیونی العربیه را برانگیخت.

مطیعی در مراسم اعدام دومین دوره ریاست جمهوری حسن روحانی نیز حضور داشت.

میثم مطیعی و همسرش

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.