افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

درمان های خانگی برای خشکی و ترک لب / سرما می آید و لب های شما را از بین می برد، پس به دنبال راه حل باشید

  • کد خبر : 368413
درمان های خانگی برای خشکی و ترک لب / سرما می آید و لب های شما را از بین می برد، پس به دنبال راه حل باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- از قدیم الایام گفته اند که در جوانی باید قدر زیبایی را دانست، زیرا این زیبایی با افزایش سن تغییر می کند و تصور شمردن چین و چروک های صورت در مقابل آینه نیز ناراحت کننده است. اما شما می توانید با مراقبت مناسب از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- از قدیم الایام گفته اند که در جوانی باید قدر زیبایی را دانست، زیرا این زیبایی با افزایش سن تغییر می کند و تصور شمردن چین و چروک های صورت در مقابل آینه نیز ناراحت کننده است. اما شما می توانید با مراقبت مناسب از پوست و حفظ زیبایی آن، روند پیری خود را به تعویق بیندازید. به همین دلیل گفته می شود که باید روتین پوستی ارزانی داشته باشید و در صورت رعایت آن، از پس انجام آن بر می آیید. سلامت پوست خود را تضمین کنید.

یا یکی دیگر از مواردی که می تواند ظاهر جوان شما را تحت تاثیر قرار دهد موهای زیبا و سالم است، زیرا با افزایش سن موهای شما وز و خشک می شود، در حالی که اگر به موقع از آن مراقبت کنید و از ماسک استفاده کنید، مواد مغذی و مغذی لازم را به آن می دهد. مو، خشک شدن آن بسیار دیرتر از آنچه که باید در سنین بالا رخ می دهد. پس با تمام این تفاسیر از این پس برای زیبایی در میانسالی برنامه ریزی کنید. حال یکی از موارد دیگری که چه در سنین پیری و چه در جوانی می تواند چهره شما را زشت و پیر جلوه دهد، ایجاد ترک در پوست است. لب، به همین دلیل در این مقاله برای حل این مشکل می خواهیم در مورد درمان خانگی ترک لب با شما صحبت کنیم، پس اگر می خواهید این مشکل را برای خود حل کنید، با ما همراه باشید.

از کره شی استفاده کنید

یکی از روش های مفیدی که می توان برای درمان خشکی و ترک خوردگی لب ها و نرم و گلگون ساختن آن ها استفاده کرد، استفاده از کره روغنی است که شاید نام آن برایتان آشنا نباشد، اما کافی است یک بار آن را تهیه کنید. و از آن برای حل مشکل خود استفاده کنید تا تا آخر دنیا طرفدار او باشید. این ماده به دلیل دارا بودن ویتامین بالا به سلامت پوست و موی شما نیز کمک می کند و به همین دلیل از آن نیز برای این منظور استفاده می شود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کره شی از دانه های درخت شی که در آفریقا می روید استخراج می شود. به همین دلیل روغنی است که کمتر شناخته شده است، اما اکنون که آن را می شناسید، بدون تردید لب های خود را آبرسانی کنید تا نتایج فوق العاده آن را با چشمان خود ببینید.

درمان خشکی لب

برای درمان لب های ترک خورده و خشک از شکر استفاده کنید.

مالیدن سلول های مرده لب های ترک خورده و پوسته پوسته می تواند کمک زیادی به بازگرداندن نرمی و لطافت طبیعی لب های شما کند. بنابراین بدون اتلاف وقت، دو قاشق چایخوری شکر را با یک قاشق چایخوری عسل ترکیب کنید و خمیر حاصل را روی لب های خود بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند. حال پس از گذشت این مدت، این خمیر را با انگشت خود روی سطح لب هایتان بمالید تا سلول های مرده از روی آن ها پاک شود.

همچنین برای گرفتن نتیجه بیشتر و بهتر می توانید خمیری از ترکیب عسل و گلیسیرین درست کنید و قبل از خواب آن را روی لب های خود بمالید تا روز بعد پوستی نرم و یکدست روی لب های خود مشاهده کنید.

درمان خشکی لب

آبلیمو و پماد لب.

برای درمان خشکی لب ها می توانید از ترکیب زیر استفاده کنید و از نتایج آن شگفت زده شوید:

یک قاشق چایخوری آب لیمو + یک قاشق غذاخوری عسل + نصف قاشق چایخوری روغن کرچک

مواد ذکر شده را خوب با هم مخلوط کرده و هم بزنید تا مخلوط شوند و سپس به صورت ماسک روی لب هایتان بگذارید و هفت دقیقه صبر کنید تا استراحت کند و بعد از این مدت آن را از روی لب هایتان بردارید. بشویید و تکرار کنید. این روش درمانی یک بار در روز به مدت هفت تا ده روز برای گرفتن بهترین اثر.

درمان خشکی لب

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.