افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

این مرد باورنکردنی ترین مدل خواستگاری/عکس را انجام داد

  • کد خبر : 368401
این مرد باورنکردنی ترین مدل خواستگاری/عکس را انجام داد

این خواستگاری عجیب در یک سفر خانوادگی به جزیره آروبا اتفاق افتاد که مردی برای 365 روز متوالی از دختری خواستگاری کرد. به گزارش صبح، دین اسمیت برای نامزدش «جنیفر کسل» ویدیویی ساخت که در سال گذشته هر 365 روز با روش ها و ژست های مختلف از نامزدش خواستگاری کرد! این خواستگاری عجیب در […]







این خواستگاری عجیب در یک سفر خانوادگی به جزیره آروبا اتفاق افتاد که مردی برای 365 روز متوالی از دختری خواستگاری کرد.



به گزارش صبح، دین اسمیت برای نامزدش «جنیفر کسل» ویدیویی ساخت که در سال گذشته هر 365 روز با روش ها و ژست های مختلف از نامزدش خواستگاری کرد!

این خواستگاری عجیب در یک سفر خانوادگی به جزیره آروبا اتفاق افتاد.

ابتدا ژاکلین خواهر جنیفر با تابلویی که روی آن نوشته شده بود «تولدت مبارک» به سمت خواهرش رفت و او را غافلگیر کرد. بعد از او نوبت برادرش جو بود که با تابلویی شبیه به این در لابی هتل او را خوشحال کند. اما غافلگیری اصلی در ساحل در انتظار او بود.

جایی که والدین جنیفر نیز با تبلت حضور داشتند. تبلتی که جین در آن فیلم دین را تماشا کرد.

خواستگاری

در اولین ویدیو، دین به جنیفر می‌گوید: «حتما تا به حال فهمیده‌ای که همه این‌ها یک سورپرایز برای تولدت است؛ اما چیزی که نمی‌دانی این است که این سورپرایز یک سال پیش برنامه‌ریزی شده بود!

من فقط می خواهم با این فیلم ثابت کنم که واقعا تصمیم گرفتم بقیه عمرم را با تو بگذرانم.

دین در این ویدئو گفت که این فیلم را ساخته تا ثابت کند هر لحظه به این تصمیم فکر می کند و مصمم است که جنیفر را دوست داشته باشد. بنابراین او هر روز از خود در کنار یک نقاشی فیلم می گیرد. تابلوهایی که روی آنها پیام نوشته شده تقریباً یکسان است.

پیام هایی مانند “با من ازدواج می کنی؟” و “مرا خوشبخت ترین مرد دنیا کن” یا حتی پیامی مثل “با من ازدواج می کنی؟!”

این مرد حرفه ای در این 365 روز از خود در موقعیت های مختلف مانند مسواک زدن، راه رفتن، ورزش، شستن لباس، آشپزی و ژست های جالب دیگر فیلم گرفته است.

او در این ویدئو از تصاویر خود و نامزدش نیز استفاده کرده است. جالب اینجاست که همه این کارها به صورت مخفیانه و بدون اطلاع جنیفر انجام شده است!

پس از تماشای این ویدئو، جنیفر که بسیار متعجب شده بود، بلافاصله با دین و یکی دیگر از آن تخته ها روبرو شد. دین برای آخرین بار از او خواستگاری کرد. جنیفر که هنوز از این هدیه استثنایی تولد شوکه شده بود، بالاخره برای پایان دادن به انتظار یک ساله این داماد ثابت قدم پاسخ مثبت داد.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.